/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Periodisk up-load fejl
Fra : kathy
Vist : 393 gange
300 point
Dato : 21-07-08 10:32

Når jeg redigerer en hjemmeside, sker det, at jeg - midt i det hele -pludselig mister muligheden for at lægge ændringer/ny sider op.
Nogle gange, ikke altid, smutter kontakten også til andre hjemmesider hos andre udbydere. Så det er ikke min udbyder, der er nede.
Internettet fungerer og min e-mail fungerer.

Jeg får følgende beskeder fra Dreamweaver:
Cannot determine the remote server time ...
FTP error occurred cannot put ... (den fil jeg nu er i gang med at uploade.)
Internal data error please try the operation again.

Det besynderlige er, at dagen efter fungerer det hele fint igen, uden at jeg vel at mærke har gjort noget. Men det er jo en lidt sen måde at gøre tingene på, og slet ikke et tempo min tålmodighed rækker til.

Hvad sker der, og hvad kan jeg gøre?

Ps bruger TDC - har det nogen betydning?

mvh
kathy

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-07-08 14:28

Den gør det også hos mig, og det er som regel hvis jer ikke har været oploadaktiv et stykke tid.
Men et øjeblik efter er der ok forbindelse.
Jeg arbejder direkte på serveren med Dreamweaver.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-07-08 14:33

Også TDC her. 4096 / 256

Kommentar
Fra : kathy

Dato : 22-07-08 10:13

Hej Eyvind

Jeg tror det er TDC, der er jokeren i spillet.
Jeg har den samme langsomme up-load, og nogle gange, synes det som om 'linjen blafrer', jeg ved ikke hvad, det hedder proffesionelt udtrykt.

Ofte hvis jeg har makket med problemet om aftenen uden held, er der fri passage næste morgen, [B]meget[/B] tidligt.
Glæder mig til at bredbånd lægger vejen forbi.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-07-08 10:29

De ned/op - tal er jo et maximum og som TDC siger kan det sagtens være lavere i perioder.................og det er det så.
Men jeg vil ikke betale for mere.

Ps. Vi er 4 computere på denne forbindelse, men jeg har routeren og det er ikke de andre som fylder har jeg konstateret.