/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Musicmatch Jukebox CD til mp3
Fra : catbody
Vist : 525 gange
100 point
Dato : 10-03-03 14:45

Jeg har en CD som jeg gerne vil have lagt ind på PC-en som mp3 lydfiler.
Program der SKAL benyttes til det: Musicmatch Jukebox 7.5 Pro
Normalt vil jeg mene at proceduren er:
lægge sin cd i cd-/eller brænderdrevet, og trykke på Record (ikke Burn), men så går det hele i stå.
Nogle forslag, gerne en tutorial for dummies, og jeg har kigget i hjælpefilen, guider o.s.v., men det hjalp ikke.
m v h
HC

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 11-03-03 12:34

Jeg fandt selv svaret/løsningen:
1. Start Musicmatch ...
2. Læg musik-cd i drevet
3. Tryk på Rec (den røde knap)
4. Nu åbner recorder-vinduet
5. Skriv evt. titlerne ind i Recorderen - i højre side (overskriv evt. hvad der allerede står)
6. Klik på den røde Rec-knap i recorder-vinduet (det til venstre)

m v h
HC / Catbody

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 03-01-04 13:15

Hej: en eller anden
læg lige en kommentar til dette stadig åbne spørgsmål, så jeg kan få det lukket.