/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Margit Brandt badetøj
Fra : lilleli
Vist : 1038 gange
200 point
Dato : 21-07-08 10:08

Nogen der ved hvor jeg kan købe margit brandt badetøj - har fundet en biutik på nettet men de holder sommerferie

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-07-08 10:14

Der er flere muligheder........håber du får brug for badetøjet, ka' du ikke lige sørge for noget godt vejr??

http://www.google.dk/search?hl=da&q=margit+brandt%2Bbadet%C3%B8j&meta=

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-07-08 10:26

http://www.lagersalg.nu/search.asp?keyword=bikini (det var måske den der holdt sommerferie?)

Her kan du kontakte firmaet, og få oplyst hvor du kan købe i nærheden af dig, så du også har mulighed for at afprøve badetøjet inden købet

http://www.brandt-design.dk/contact.html

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-07-08 10:31
Kommentar
Fra : lilleli

Dato : 21-07-08 10:36

Jeg har selvfølgelig chrcket nettet ohg har også skrevet til firmaet - men som sagt har jeg kun fundet en netbutik - fradeli og de holder lukket...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-07-08 10:40

Jamen så er der jo stadig muligheden ved, de to link - lagersalg og pricerunner??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-07-08 14:23
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-07-08 14:30

http://www.jyden1.com/product.asp?product=7341

Jeg har været inde på siden fra fradeli.... måske det kun er selve forretningen der er lukket, men at du stadig har mulighed for at handle online??

Kommentar
Fra : lilleli

Dato : 21-07-08 14:34

hej nordsted - nej desværre - jeg var inde i formidags og lavede en ordre betalte osv... og så fik jeg øv bøv en mail at de først sender varer ud igen den 4 august og jeg tager på ferie den 01 aug... så det var lidt nedtur - men tak for buddet med bodylife jeg vil lige tage kontakt til dem inden jeg laver en ordre...

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 25-07-08 14:58

Lykkedes det for dig at finde noget badetøj??

Rigtig god ferie

Godkendelse af svar
Fra : lilleli

Dato : 25-07-08 16:14

Nej ... men jeg venter svar fra den sidste ...de andre holder ferielukket allesammen - øv øv - men Tak for svaret Nordsted1.