/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Linieafstand
Fra : mariof
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 10-03-03 14:03

Jeg har lavet en tekst i en boks i frontpage. Jeg vil gerne gøre aftanden mellem linierne mindre. Den er pt. sat til "single" Men det virker som om den er dobbelt. Selve skrifstr. er 8, og det kan virkse som om at linieafstanden måske er "single" 12 pkt.

Hvordan gør jeg afstanden mindre?

Kommentar
Fra : als

Dato : 10-03-03 14:17

Det mener jeg ikke du kan. mvh als

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 110 point
Dato : 10-03-03 14:31

Marker teksten ->Formater ->Afsnit ->Afstand og i denne menu vælger du Linieafstand og skriver f.eks. 75%, altså en eller anden procentsats, uanset hvad der eller har stået.
m v h
HC

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 10-03-03 15:50

Forslag :

<textarea rows="3" name="tekstbox" cols="25" style="font-family: Arial;font-size:8 pt;"></textarea>

Så kan du styre størrelsen med font-size
Mvh

sMorch

Godkendelse af svar
Fra : mariof

Dato : 10-03-03 19:42

Tak for svaret catbody.
Ja det var jo nemt...tak for svaret..

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 10-03-03 21:29

selv tak, jeg vidste det heller ikke, før jeg prøvede det.