/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Medion 8833: D:/Recover lost
Fra : akoya
Vist : 1706 gange
20 point
Dato : 20-07-08 10:33

Jeg har fået slettet hele mit Drev inclusiv D:/ Recover.
Er der nogen som kan hjælpe mig med at få recovery-filerne tilbage,de skal bruges til at gendanne computeren til købstilstand.

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 20-07-08 10:50

Har du lagt noget ind på drevet efter sletningen ???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-07-08 10:56

Der er ikke nogen egenlig recovery på D drevet, kun nogle drivere og programmer som fulgte med da du købte computeren, og som du kunne geninstallere fra D drevet.
Det er Application & Support Disc du skal bruge, der er din recovery

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-07-08 10:58

Citat
Er der nogen som kan hjælpe mig med at få recovery-filerne tilbage
nej, du kan hente drivere fra Medion Support men programmerne er tabt, de kommer dog ind igen når du kører fuld recovery fra Application & Support Disc

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-07-08 11:05

Medion lægger en ægte recovery på ( normalt) E drevet.

Du kan geninstallere den fra din backup af hele computeren, som du lavede, da den var ny.

Ellers må du finde en med samme model, som kan hjælpe dig.
Jeg kan måske.
Hvilket modelnr har din computer og hvor gammel er den ?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-07-08 11:11

Ser nu at det er 8833.
Den kan jeg ikke hjælpe med.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 20 point
Dato : 20-07-08 11:13

Citat
Medion lægger en ægte recovery på ( normalt) E drevet
det gør den altså ikke af sig selv, og hvem får lige gjort det ? Ikke mig jeg bruger recovery disken når/hvis jeg skal geninstallere

Kommentar
Fra : akoya

Dato : 20-07-08 23:57

Hej transor og o.v.n.
Tak for de mange venlige svar. Det er ikke mig, som har slettet drevet med Recovery. Jeg har haft en anden Medion PC i 5½ år og gendannet den en gang om året, så jeg har prøvet det før. Jeg leder efter en, som har samme maskine og recoverfilerne: (FACTORY.GHO, FACTO001.GHS, FACTO002.GHS, FACTO003.GHS, FACTO004.GHS, FACTO005.GHS).

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-07-08 00:35

Det kan jeg ikke hjælpe med

Godkendelse af svar
Fra : akoya

Dato : 24-07-08 22:45

Tak for svaret o.v.n..