/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
malware
Fra : return
Vist : 588 gange
100 point
Dato : 20-07-08 07:07

hvad er malware??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-07-08 07:07

møl i kassen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-07-08 07:12
Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 110 point
Dato : 20-07-08 07:21
Kommentar
Fra : return

Dato : 20-07-08 07:36

spørger da jeg var inde på en side og op kom der en kasse i hæjre side af skærmen med at der var fundet malware men hvordan finder man så nu ud af om man nu har det eller om avast virus programmet hatr fjernet det ??

Kommentar
Fra : achton

Dato : 20-07-08 07:39
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-07-08 07:43

Test her pluds kør en skanning med dit opdaterede antivurs program

http://sptlarsenserious.googlepages.com/runscanner

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-07-08 07:43

antivirus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-07-08 07:48

ordet malware er sammensat af ordene malicious og software og er en fællesbetegnelse for skadelig software der kan skade din maskine (trojaner - spyware - virus osv):-(

Højst sandsynligt - hvis du ikke kan huske hvad avast har skrevet - vil avast fortælle dig at du skal afbryde for at softwaren ikke skal fortsætte med at trænge ind på din pc. Har du været lidt forsent ude kan du enten opleve at avast har stoppe - eller advaret dig så du skal scanne din maskine for skidt.

Ønsker du hjælp så kan du tilmelde dig for et sikkerhedscheck (skal du skrive hvis du ikke mener at have noget) - gratis her:

http://www.malwarecheck.dk/forum/

læg dit spørgsmål i kategorien runscanner forum

ps. man kan aldrig være sikker - men forhåbentlig har avast stoppet skidtet - dog har du ikke med det samme for eks renset for cookies og filer osv - samt ccleaner - kan du udemærket have noget skidt på.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-07-08 07:50

manse9933 nej forkert link - hvis return bruger runscanner selv kan der ske mærkelige ting og sager (selvom det grundlæggende er den så er forklaringen om brug noget der tages op i forum hos malwarecheck.dk

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-07-08 07:53

Jeg regner med at han/hun læser hvad der står på siden og følger de links der er der,Midifik

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-07-08 07:56

og der er til og med en billede vejledning
Citat
Nu skal du så sende filen med dit brugernavn til os, til analyse. Men inden du gør det, så er betingelserne her:

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-07-08 07:59

ordet malware er sammensat af ordene malicious og software og er en fællesbetegnelse for skadelig software der kan skade din maskine (trojaner - spyware - virus osv )

http://da.wikipedia.org/wiki/Malware

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-07-08 08:01

jaja manse9933 - spørger får jo direkte besked i forum om hvordan og hvorledes i forbindelse med spørgsmålet - af og til skal der mere eller mindre til jo

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-07-08 08:03

JA JA Midifik,du må godt, din din midifik,alle veje føre til rom

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-07-08 08:09

Pas du bare på de ikke finder dig,så gå under jorden

http://manse9933.dk/sub/temp/film/film.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-07-08 08:16

Kommentar
Fra : return

Dato : 20-07-08 08:18

er lige vad at scanne min com for den der malware med avast den har fundet den og der var nogle valgmuligheder en af dem var avast virus kiste den ligger den i nu men hvorfor kam man så ikke fjerne den der fra bruger en en demo som man kan køre med et år af gangen altså min avast er en demo øh øh er jo ingen nørd men ser ud til jeg har fået den slettet fra avast viruskisten betyder det så at det er helt fjernet fra min com nu ???

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-07-08 08:19

De er sku ikke noget at grine af,det er en dokumentar

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-07-08 08:29

Midifik's råd

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=124071#1409457

Citat
Ønsker du hjælp så kan du tilmelde dig for et sikkerhedscheck (skal du skrive hvis du ikke mener at have noget) - gratis her:

http://www.malwarecheck.dk/forum/

er et godt råd.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-07-08 08:34
Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 30-08-08 09:01

Tak for svaret Manse9933.