/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvad hedder den maskine ?
Fra : Trine08
Vist : 953 gange
50 point
Dato : 20-07-08 00:49

hej

tit i film, mest amerikanske ser man et klip fra en bil kirkegård....
eller et sted hvor har at gøre med noget tungt jern..eller noget...

der er sådan en kæmpe maskine,,,som ligner lidt en hammer....
jeg ved ikke helt hvad de bruger den til....

den står og køre op og ned heletiden...somom den banker (ligesom en hammer)

hvad hedder den ?

Nogle gange har de kun en..men andre gange har de rigti mange...

Accepteret svar
Fra : Squarna

Modtaget 60 point
Dato : 20-07-08 00:56

det lyder lidt som en oliepumpe.. men på en bilkirkegård?.. hmm

kan det være en maskine der sammentrykker - altså komprimerer - de smadrede biler?

Godkendelse af svar
Fra : Trine08

Dato : 20-07-08 00:59
Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 20-07-08 01:17

har nu aldrig set sådan en på en bilkirkegård.. men selv tak :)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-08 02:46

ER det sådan en Trine??

http://www.inmagine.com/rds015/rds015083-photo

Så har den, som Squarna skrev, ikke noget med en bilkirkegård at gøre, men er udelukkende til olipumpning

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-08 02:47

nå du havde selvet billede. Det overså jeg... sorry

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 20-07-08 06:03

Ja, ved ikke hvorfor jeg tænkte på bil kirkegård ^^

forbinder det vel med noget gammelt -> rust -> bilkirkegård

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-08 07:44

hehe Jeg kan godt se hvad du mener