/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
toyota verso
Fra : michael30
Vist : 937 gange
100 point
Dato : 19-07-08 18:20

Er der nogle som ved om man kan få en værkstedshåndbog med bla elnet, motordele og bremser osv.
evt. i samme stil som Haynes Repair Manual bog
Det skal være til en Toyota corolla verso årgang '02
Hvis der er nogle som kan komme med et svar til hvor jeg kan købe en bog eller link til en side på nettet hvor man kan se det hele, så vil jeg blive godt tilfreds.

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 19-07-08 19:01

http://www.haynes.com/search/

Jeg vil tro, at du kan finde noget her.

Kommentar
Fra : michael30

Dato : 19-07-08 19:33

jeg har prøvet med de har den ikke, men tak for hjælpen

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 19-07-08 20:58
Kommentar
Fra : michael30

Dato : 20-07-08 12:58

Til alimak

Jeg har nu været inde og kigge på dit link, og jeg kan godt se at du har linket til en corolla som slutter med årgang 02.
Men det er verso udgave jeg er på ud kig efter, og den model jeg har er model årgang 02-04

Kommentar
Fra : michael30

Dato : 29-07-08 14:32

Jeg har selv nu været meget rundt, og snakket med Haynes og en bog til den type bil er ved at blivet lave og udkommer nok til næste år.

Annuller spørgsmålet
Fra : michael30

Dato : 29-07-08 14:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål