/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Tak for hjælpen Fijala
Fra : Eyvind
Vist : 432 gange
300 point
Dato : 19-07-08 10:17

Og det er denne hjælp fra Fijala som jeg sætter stor pris på, da jeg til tider kan bruge bare at tænde for comp - og gå fra den.

Hjælpen er her.
http://www.kandu.dk/spg124024.aspx#1408994

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 310 point
Dato : 19-07-08 10:23

Hej Eyvind

Nu behøver du jo ikke lige at smide point efter mig, men ellers tak

Jeg har lige fået lidt tid igen efter at jeg harhaft en ufattelig travl periode hvor jeg næsten ikke har været her på kandu.
Men nu har jeg lige fået lidt luft i en uges tid før det går løs igen med arbejde. (håber sgu at jeg holder til det.)

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-08 10:31

Tak for svaret Fijala.
Jeg smider ikke point efter dig, men er ret glad for den lille fidus du gav.

Stress er usundt for både firmaet og medarbejderen.
Forsøger man at nå noget som man ved ikke kan lade sig gøre......................giver det stress.
Dit helbred er mere værd end ærgelser over opgaver som ikke er nået.
Jeg har selv haft fart på som montør, men stressede ikke.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-07-08 10:35

Ved det, men vi har været inde i en periode med en voldsom ekspandering af formaet og der har været utroligt meget at skulle tage stilling til så derfor. Men du har fuldstændig ret mht stress.
Har netop derfor lige været på en uges total afstessning ferie med fruen og et vennepar i Bulgarien Golden Sands.
Den største stress faktor bestod i om man skulle vælge en stor fadøl eller en lille. Og den blev serveret ved poolkanten. Ingen telefoner og noget som helst. Herligt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-08 19:17

Fijala - måske du har en god idé i dette spørgsmål.
Jeg sender dig ned i bunden af spørgsmålet så du ikke behøver at læse det hele.
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=124011#1409195
Måske var det dig som havde et bedre program end det spørgeren har.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-07-08 19:22

Tak - så må vi håbe på at han klarer den.