/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ms windows
Fra : onkelkeld
Vist : 540 gange
100 point
Dato : 19-07-08 07:36

Er det ikke ved at være på tide at opdele XP og Vista.
Mange er begyndt at bruge det "nye" vista, jeg selv øver mig stadig, men vil jeg have hjælp til det ,skal jeg lede i en base, med både XP og Vista, det gør at sægningen kan tage mange timer og har flere gange betydet at jeg har måtte lede et andet sted.
Under oprativsystemer findes mange, men tror i burde opdele de windows programmer så det bliver lettere at søge.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-07-08 08:30

hvis dit spørgsmål er møntet på kandu.dk så er udsigter nok lange

her burde man kunne skrive direkte - men svar ???? service@kandu.dk

ellers kategorien kandu.dk - men det er såmænd lige så usikkert

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 19-07-08 08:34

http://www.vistaguide.dk/ kender du for i øvrigt denne side ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-08 10:10

MS Windows kategorien dækker alle Windows udgivelser, lige som MacOS dækker alle styre systemer fra Apple og i Linux kategorien kan du stille spørgsmål alle Linux distroer, det ville være uoverskuelig hvis der skulle være en kategori til hver, i overskriften kan du sandsynligvis få plads til at nævne at det drejer sig om for eksempel Vista, ellers husk at nævne det i spørgsmålet, som før nævnt: Det vil blive uoverskuelig og alt for mange vil ikke kunne finde den rigtige kategori.
At der så er kategorier som næsten ikke bliver brugt og nogle som mangler, det er en anden snak, men en kategori speciel for Vista

Kommentar
Fra : onkelkeld

Dato : 19-07-08 12:14

Tak for det link miritdk, det kendte jeg ikke.
Det pis O.V.N. skriver kan man ikke bruge til meget, men ok kan godt se kandu.dk der gået i stå, ingen nye tiltag og gamle brugere som ikke kan se ideen i noget nyt.
Godt der findes andre sider som funger, tak for det miritdk.

Godkendelse af svar
Fra : onkelkeld

Dato : 19-07-08 12:14

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-07-08 13:13

velbekomme