/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
OVERSÆTTELSE AF WEBSIDER
Fra : AG112
Vist : 714 gange
100 point
Dato : 18-07-08 23:53

TIL NORDSTED1
HVORDAN KAN JEG SÆTTE GOOGLE TIL AT OVERSÆTTE SIDERNE FRA ENGELSK TIL DANSK.
KAN JEG SÆTTE DEN OP, SÅ DEN AUTOMATISK GØR DET, LIGESOM PÅ DE SIDER DU HENVISTE TIL ??
DET VIRKER JO FLOT.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 19-07-08 00:00

Jeg har lige været på ferie, hvor jeg talte en del - på engelsk- med en hollænder, vi blev enige om at vi ville skrive sammen når vi kom hjem, jeg har i dag så været inde på google og i søgefeltet skrevet

google translate, så kommer der en side frem, hvor du kan skrive på dansk, og dernæst trykke på hvilket sprog den skal oversætte til.........det er ikke perfekt, men meget bedre end andre oversættelsesprogrammer "min" hollænder forstod hvad jeg skrev

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-07-08 00:01

De sider jeg henviste til, er nogle hvor google automatisk skriver - oversæt denne side -

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 19-07-08 00:09

AG112

Hvorfor skriver du med stort ?

Er du klar over hvor pisse ireterende det er at se på ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-07-08 00:53

Trine... Det er ag112 skide ligeglad med. Hun har fået det at vide 1000 gange, men det rager hende en høstblomst

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-07-08 00:58

Ag112

Jeg blir nødt til at spørge dig...Er du dum, eller er det bare et princio du har, at du ikke gider at indrette dig efter de alm. regler for at skrive på nettet? Eller har dit keyboard kun store bogstever?? Eller hvad er grunden til at du konsekvent bruger disse?? Fortæl fotæl

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 19-07-08 07:51

Citat
Ag112

Jeg blir nødt til at spørge dig...Er du dum, eller er det bare et princio du har, at du ikke gider at indrette dig efter de alm. regler for at skrive på nettet? Eller har dit keyboard kun store bogstever?? Eller hvad er grunden til at du konsekvent bruger disse?? Fortæl fotæl

Det kan jo være at Ag112 ikke kan se for godt, måske briller vil hjælpe.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-07-08 07:52

Det er da muligt, men så kan heksen sgu da sige noget.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-07-08 07:57

Det må være en eller anden lille hæklefejl inde bag pandebrasken. Jeg kender en mere, som konsekvent gør det samme. Hans helt vandtætte argumentation for at skrive med stort hele tiden er på spørgsmålet: "Hvorfor skriver du med stort hele tiden? "Fordi jeg gør det".

Se det er en snak man kan forstå. Men det kunne egoflipperen Ag112 ikke drømme om. Hun er måske autist

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 19-07-08 08:26

Kommentar
Fra : boelha

Dato : 19-07-08 08:53

Citat
Det er da muligt, men så kan heksen sgu da sige noget.

Var det egentlig ikke nemmere at sætte AG112 på ignorer, end at få sit humør spoleret?
Der er jo åbenbart intet at stille op...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-07-08 09:07

Humøret fejler ikke noget

Godkendelse af svar
Fra : AG112

Dato : 19-07-08 09:10

Tak for svaret Nordsted1.

DET ER JO EN FLOT TING AT FÅ OVERSAT FRA FREMMEDE SPROG.
TAK FOR HJÆLPEN.

VENLIGST
AG112

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-07-08 09:12

IDIOT

Kommentar
Fra : boelha

Dato : 19-07-08 09:13

DET ER ANGIVELIGT ikke TASTATURET DER HAR SAT SIG FAST KAN MAN KONSTATERE...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-07-08 09:17

Citat
Tak for svaret Nordsted1.

Tænker du på dette??? Så er det noget Kandu skriver, når du har valgt hvem der skal have point,

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-07-08 09:19

Jeg tror heller ikke at det er tastaturet, men blot den stupide madamme, der ikke kan finde ud af at te sig ordentligt

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 19-07-08 09:23

TIL ALLE JER DERUDE

HAR I PROBLEMER MED, AT DER ER NOGEN DER SYNTES NOGET ANDET END DE ANDRE ???

NOGLE KAN LIDE MODEREN OG ANDRE KAN LIDE DATTEREN.

NOGLE KLÆDER SIG SOM DET PASSER DEM, ANDRE GØR DET IKKE.

HVIS IKKE JEG SKREV MED STORT, HAVDE "KLUMME" JO IKKE NOGET AT HIDSE SIG OP OVER, PAS PÅ HJERTET "KLUMME".

NOGLE GANGE ER MAN NØDT TIL AT ACCEPTERE, AT NOGEN HAR LYST TIL AT VÆRE ANDERLEDES,
UDEN MAN BEHØVER LÆGGE ALT MULIGT I DET, OGSÅ SELV OM DET IKKE ER DERES EGEN NORM.

"KLUMME" NÅR DU KAN SE, DET ER MIG DER SKRIVER NOGET, KAN DU JO BARE SPRINGE OVER DET JEG SKRIVER, DER ER JO MANGE ANDRE, DER FINT KAN KLARE DET.

JEG KALDER IKKE JER NOGET SOM HELST, MEN FÅR I DET BEDRE AF AT SVINE MIG TIL, FORDI JEG SKRIVER MED STORT, SÅ ER DET VIST JER, DER HAR DE STØRSTE PROBLEMER, OG IKKE MIG.

JEG FORTSÆTTER SOM JEG PLEJER, TAK FOR JERES SVAR, OG HAV EN GOD LØRDAG.

VENLIGST
AG112

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-07-08 09:28

Ko

Kommentar
Fra : SherlockHolmes

Dato : 19-07-08 09:36

Så skulle den KO, nå nej GED hedder det jo, vist være barberet og freden kan sænke sig over de små hjem der abonnerer på Kandu...

Hav en rigtig god weekend allesammen både STORE og små

Kommentar
Fra : arvig

Dato : 19-07-08 10:43

HEJ ALLE DERUDE!!!
SPØRGSMÅLET OG NORDSTEDT1'S SVAR, VAR BEGGE SERIØSE - MEN så

(og her må jeg nok skifte til må bogstaver, for at "Klumme" (og andre) kan læse teksten)

- ja, så starter Trine08 en serie useriøse indlæg, som jeg, og sikkert mange andre skal spilde tid på at læse.

Og Klumme følger op med sit vås. Hvis han har tid til at skrive 1000 gange, må det da være en sag han ikke skal blande os andre i.
Har I da ikke andet at få tiden til at gå med, end at komme med flabede bemærkninger om andre.

MIT HÅB FOR FREMTIDEN, MÅ VÆRE, AT ALLE HJÆLPER TIL MED AT GØRE KANDU SERIØS, I STEDET FOR AT FYLDE OP MED denne form for børnehaveopførsel.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 19-07-08 10:58

TAK FOR SVARET "ARVIG"