/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Bryan Adams: Bo Diddley
Fra : taliskoko
Vist : 686 gange
200 point
Dato : 18-07-08 18:30

Jeg er ved at ødelægge et eller andet.

Jeg søger nummeret: Bo Diddley med Bryan Adams.

Itunes eller TDC-Musik kender ikke nummeret, så jeg håber ikke det kun er et han har spillet live

Anyone....?

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 18-07-08 19:27

Er du nu sikker på det, for der findes jo også en sanger/artist ved navn Bo Diddley

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-07-08 19:32

Yes... Jeg er helt med på historien omkring nummeret, og jeg har hørt den i radioen, og han spillede den i Hillerød her for nogen uge siden; Faktisk dagen efter Do Diddley gik bort.

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 18-07-08 19:55

,,,, aner det ikke men hwa mæ den ægte vare ????

http://www.youtube.com/watch?v=ASOwLFn9Mdg&feature=related
Bo Diddley - Bo Diddley

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-07-08 19:56

MissBe :
Ellers tak Det er udgaven med Bryan Adams der trækker...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-07-08 20:00

Umiddelbart kender jeg ikke sangen, men har du prøvet at lytte på youtube??

http://www.youtube.com/results?search_query=Bryan+Adams+&aq=f

hvis den er imellem kan du hente og converterer videoen til mp3 filer med dette program

http://youtubedownload.altervista.org/

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-07-08 20:08

Jeg har også søgt på YouTube uden held, så jeg frygter det kun er et livenummer, men så kan jeg jo ikke høre den i radioen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-07-08 20:24

Taliskoko kan du ikke huske hvilken radiokanal du har hørt den på?? kontakt evt. radioen, eller tjek om der findes playlister på nettet...

Kan du så oveni købet huske et ca. tidspunkt den blev sendt på, så skulle det ikke være umuligt at finde den

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-07-08 20:31

Nordsted1:

Nej desværre, det ligger jo nogen måneder tilbage

Men jeg tror jeg trækker en nitte på den her.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-07-08 20:36

Altså når du har hørt den i radioen, må vi da bare søge videre, har lige søgt i payload og er nu igang med cdon.com..... men der er godt nok mange sider at søge på, han er meget produktiv

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-07-08 20:42

Jeg tolker det sådan, på baggrund af hvornår jeg har hørt den, at den burde være på hans sidste nye album. Det er den så ikke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-07-08 20:45

og nu er der overbelastet på cdon.com så jeg stopper eftersøgningen for idag........håber en anden kan hjælpe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-07-08 20:46

Men han har også udgivet nogle liveindspildninger, bl.a en fra Barcelona, men nu virker cdon jo ikke lige nu, så jeg fik ikke tjekket numrene

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 18-07-08 21:02

kan det mon være dette du har hørt om ?????

Gennemført crowdpleasing
Findes der en mere ukrukket rockstjerne end mr. Bryan Adams? Jeg tvivler efterhånden. I mandags spillede han for 8.000 mennesker på Hillerød Stadion og fuldstændig skamløst diskede han op med hit efter hit efter hit. “All thriller - no filler,” som man siger. Der var non-stop fællessang fra start til slut, måske lige med undtagelse af en lille hyldest til Bo Diddley, der afgik ved døden tidligere på dagen.

Det er vel også et par år siden, at nogen ligefrem har ventet på et nyt album fra Bryan Adams, hvilket han vist udmærket er klar over og derfor holder inddragelsen af nyt materiale til et absolut minimum. To nye numre blev det til og så ellers bare klassikere ad libitum. Alt i alt en omgang gennemført crowdpleasing direkte fra hjertet.

Sæt: There will Never Be Another Tonight / Can’t Stop This Thing We Started / Bo Diddley / Please Forgive Me / The Best Of Me / Somebody / I Thought I’d Seen Everything / 18 Till I Die / Let’s Make A Night To Remember / Back To You / Summer Of ‘69 / (Everything I Do) I Do It For You / Cuts Like A Knife / When You’re Gone / Heaven / Tonight We Have The Stars / The Only Thing That Looks Good On Me Is You // Cloud No. 9 / Run To You / There’s Gonna Be Some Rockin’ / Straight From The Heart / All For Love

Dette indlæg blev udgivet den onsdag, 4. juni 2008 kl. 21:25 og er gemt i Koncerter, Musik. Du kan følge alle svar til dette indlæg via RSS 2.0-feedet. Du kan skrive en kommentar, eller sende et trackback fra dit eget site.

herfra...http://www.splittergal.dk/?p=59

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 18-07-08 21:05

Øv denne tråd skulle jeg aldig have set, den koncert ville jeg godt have været med til

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-07-08 22:04

MissBe :
Jeg var til koncerten du linker til, så ja, det er det jeg har hørt om

Nordsted1:
Det var også godt. Det lover jeg.

Jeg har netop hørt tilbage fra hans officielle webside. De kender umiddelbart ikke sangen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-07-08 22:07

Jeg er møj misundelig

Når den officielle side ikke kender til sangen, er det nok en han har komponeret i forbindelse med dødsfaldet..... Ud af så mange koncertdeltagere kan du jo håbe på at den bliver lagt på youtube senere, folk er nok på sommerferie

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-07-08 22:34

Citat
Jeg har netop hørt tilbage fra hans officielle webside. De kender umiddelbart ikke sangen

Det hænger jo ikke rigtigt sammen med, at den bliver spillet i radioen, kan du slet ikke komme i tanke om hvilken radiokanal du har hørt den på, de må da kunne hjælpe dig.........og fortsæt med at holde øje med youtube

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 18-07-08 22:45

nordsted
du har garanteret lavet noget der var meget bedre

,,,,,, ellers ville jeg sige ...
1) spørg til hvem der afholdt koncerten (evt. hillerød turist-information ??)
2) spørg dem hvilke medier der sendte : hvem /hvad /hvor /genudsendelser

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-07-08 22:48

Nordsted1:

Jeg har skrevet tilbage med tid og sted for koncerten i Hillerød og med copy/paste af setlisten. Så må vi se hvad de så siger. Det endelige skridt er hans danske pladeselskab, men lad os nu se...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-07-08 22:50

Missbe.... Jeg vil da tro det er en hyldestsang til Bo, det kan arrangørerne da ikke fremskaffe en cd af, hvis den ikke officielt er udgivet i DK

Det er da heller ikke sikkert at koncerten er optaget officielt, men af en tilskuer

(og husk så lige at x for min hund på torsdag)

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 19-07-08 06:56

citat:"
, og jeg har hørt den i radioen,
"
,,,,,,, nordsted, når taliskoko har hørt den i radioen (hvilken radio ??)
kunne det jo være at den udsendelse blev genudsendt
ja - og så kunne man måske optage nummeret derfra
.... det var bare det jeg tænkte
men ellers har du da ret - at de nok ikke laver en købe cd
på baggrund af en koncert i hillerød

( ps. nordsted - lover du at fortælle alt på torsdag? - jeg sidder da helt på nåle! )

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 19-07-08 10:19

Når den er umiddelbart død Men så forstår jeg ikke jeg er sikker på den var i radioen.

Citat
thanks for clarifying. no, bryan doesn't record those cover tunes he does in concert - they are just special for the shows only.
michelle

Godkendelse af svar
Fra : taliskoko

Dato : 19-07-08 10:25

Tak for svaret Nordsted1.