/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke opdater en bestemt fi
Fra : Surf
Vist : 594 gange
20 point
Dato : 18-07-08 15:16

Prøv at høre her. jeg skulle opdater windows vista. fordi update sagde at der var 3 opdatering

så jeg brugte update til at hente dem. men under opdating fik jeg lige pludselig den der blå skærm der

da den så genstarte ad sig selv ku den på ingen måder opdater en bestemt opdatering

Og når jeg nu prøver igen og igen fået jeg bare Fejlkode 80070002

Jeg har prøvet det der stod i hjælp

--------------------------------------------------------------------------------
Sådan afbrydes tjenesten Windows Update

Du skal være logget på som administrator for at kunne udføre disse trin.

Klik her for at åbne Administration.

Dobbeltklik på Tjenester. Hvis du bliver bedt om at angive en administratoradgangskode eller bekræftelse, skal du indtaste adgangskode eller bekræftelse.

Højreklik på tjenesten Windows Update, og klik derefter på Stop.

Sådan slettes midlertidige opdateringsfiler
Klik for at åbne Denne computer.

Dobbeltklik på den lokale harddisk, hvor Windows er installeret, typisk drev C.

Dobbeltklik på Windows -mappen, og dobbeltklik derefter på mappen SoftwareDistribution.

Dobbeltklik på mappen DataStore for at åbne den, og slet derefter alle filer og mapper i mappen. Hvis du bliver bedt om at angive en administratoradgangskode eller bekræftelse, skal du indtaste adgangskode eller bekræftelse.

Klik på knappen Tilbage. Dobbeltklik på mappen Download i mappen SoftwareDistribution for at åbne den, og slet derefter alle filer i mappen. Hvis du bliver bedt om at angive en administratoradgangskode eller bekræftelse, skal du indtaste adgangskode eller bekræftelse.

Sådan genstartes tjenesten Windows Update
Du skal være logget på som administrator for at kunne udføre disse trin.

Klik her for at åbne Administration.

Dobbeltklik på Tjenester. Hvis du bliver bedt om at angive en administratoradgangskode eller bekræftelse, skal du indtaste adgangskode eller bekræftelse.

Højreklik på tjenesten Windows Update, og klik derefter på Start.
--------------------------------------------------------------------------------

Men uden at det hjælper

så ved i hvad jeg skal gøre her

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-07-08 17:48

hvad er det for en du ikke kan hente ?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-07-08 10:52
Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 30-07-08 02:28

Prøv at bruge værktøjet Dial-a-fix:

http://www.brothersoft.com/dial-a-fix-download-71612.html

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 01-08-08 16:18

1. Download denne fil.
http://www.kortelinks.dk/?HPOOH
2. Højreklik på WindowsUpdate-Reg.cmd og vælg Kør som administrator.
3. Tjek Windows Update.