/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Billig netradio licens ?
Fra : wulffe83
Vist : 755 gange
100 point
Dato : 18-07-08 12:43

Ey :)

Nogle der ved noget om en billig netradio licens ? Må gerne være udlansk ?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-07-08 21:05

Hvad tænker du egentligt på?

Vil du lytte?
eller
Vil du udsnde musik på nettet?

Kommentar
Fra : wulffe83

Dato : 18-07-08 21:06

Jeg har startet min egen netradio :) Men jeg skal bare lige vide hvor man evt kunne få en billig licens :)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-07-08 21:13

http://www.radioblogclub.com/
http://amauta2.free.fr/criollos/?autoplay=32

Her er der nogle eksempler på sådanne steder, hvor man også kan lave sin egen netradio!

Kommentar
Fra : wulffe83

Dato : 18-07-08 21:14

Du misforstår :) Jeg har alt hvad jeg skal bruge :) Jeg mangler bare lige licensen :) Så derfor ville jeg lige høre om der var nogle der kende nogle billige steder :)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-07-08 21:26

Ikke helt dooo!
For der er også her mulighed for oprettelse af en netværksradio, men det vil kræve at der er en PC hos dig, der står og småkoger med de numre du vil lade andre lytte til.
Jeg mener endda at der er nogle af dem, hvor man blot åbner for muligheden, upåagtet om der er licens eller ej!

Kommentar
Fra : wulffe83

Dato : 18-07-08 21:27

Hvis nu serveren står hos mig skal jeg betale dansk KODA Licens ;)

Annuller spørgsmålet
Fra : wulffe83

Dato : 10-09-08 00:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål