/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
understregning
Fra : clou
Vist : 614 gange
100 point
Dato : 17-07-08 19:38

Hej med Jer

Så har jeg brug for lidt hjælp til at komme videre.

Når jeg skriver en e-mailadresse eller et hyperlink i Word, så bliver det ikke blåt og understreget som det plejer

Det har gjort det før, men et eller andet er gået galt, men hvad????

Clou

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 17-07-08 19:48

Links skal da ikke understreges,

Kommentar
Fra : clou

Dato : 17-07-08 19:51

Ok - men de skal da blive blå, så man kan se det er link - det største problem er nu også at e-mailadresserne ikke bliver det

Clou

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-07-08 19:53

skriv dit link og tryk enter

Kommentar
Fra : clou

Dato : 17-07-08 19:57

Har jeg gjort, det virker bare ikke i Word, men det virket både i Outlook og Excel - det har virket tidligere men lige nu - selv efter flere gange genstart, vil det ikke som jeg vil grrrr.

Clou

til Valde.: jo links bliver også understreget af en blå streg ligesom mailadresser bliver!

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 110 point
Dato : 17-07-08 19:59

Funktioner
Indstillinger for Autokorektur
Autokorektur
Faneautoformat
Under Erstat
flueben i
Internet- og netværkssier med hyberlinks

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 17-07-08 20:00

Ha ha
Ikke alle ord kå kandu indeholder visdom

Kommentar
Fra : edison

Dato : 17-07-08 20:13

Næ ikke visdom, Men stavefejl, De er der.

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 17-07-08 20:18

Tak for svaret Benjamin.Hansen. Gu' ved hvordan det kunne forsvinde tidligere!!

Clou