/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
trødløst ludkapel
Fra : no-name01
Vist : 317 gange
100 point
Dato : 17-07-08 14:39

Jeg skal have tilsluttet min bærbare til mit andlæg så jeg kan høre musik
Har før brugt et kapel men det kan ikke mere så jeg tænkte på om man ikke kunne købe en lille enhed der kunne sende musikken trødløst fra min com til anlægget ?

Vil gerne have et link til en forhandler.

tak

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-07-08 14:43

der mange forskællige udformninger og kvaliteter af den slaks,her er en billig usb version
http://www.nierle3.com/dk/artikel/4140/Tradlos_USB_forsynet_audio_sender_og_modtager.html

Kommentar
Fra : no-name01

Dato : 17-07-08 14:51

det er noget i den stil jeg leder efter

kan dog finde en stor ulempe ved den model du henviser til - modtageren kører på AA batterier. Den skal have sin egen strømkilde eller få strøm fra anlægget. Gider ik at skulle skifte batterier (og rode med det)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-07-08 14:55
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-07-08 14:56
Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 17-07-08 17:05

Vil egentligt bare lige tilføje at jeg er VILD med begrabet "trødløst ludkapel" (=trådløst lydkabel). Et trådløst kabel er nok en relativ svær ting at opfinde! *gg*

Kommentar
Fra : edison

Dato : 17-07-08 18:04

det er vel det samme som Trådløst strøm. Det vil jeg straks opfinde. Så bliver sparegrisen nok fyldt op

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 17-07-08 19:45

trødløst ludkapel troede lige vi var igang med noget avanceret begravelses kapel med speciel lud Ej undskyld fandt hurtigt ud af hvad det drejede sig om da jeg læste videre