/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
SUZUKI DM50 anderøv skjold
Fra : kastrupkristian
Vist : 2370 gange
200 point
Dato : 17-07-08 08:27

hej er der nogle der ved hvor man kan købe en anderøv skjold til min dm-er jeg har søgt og søgt efter sådan en og kan intet finde hvis i finder en bedes i vendeligt sende et link for thansen og alle scooter hjemmesider har jeg været inde på send et link tak :)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-07-08 11:43
Kommentar
Fra : kastrupkristian

Dato : 17-07-08 11:48

jamen jeg mener 1 mands sæde og et skjold bag på

Kommentar
Fra : perchris

Dato : 17-07-08 13:27

Du skal bruge et almindeligt sæde:
thansen Sæde, sort Varenr.: 21230100 Kr. 329,00
På det skruer du anderøven.
Men den ser ud til at være umulig at finde en forhandler til den.
Prøv http://www.dba.dk/
eller din lokale knallertforhandler
eller http://members.tripod.com/~knallert/index-2.html Køb, salg & bytte siden

Dette link er ved at blive opdateret, så det kunne ikke checkes i dag.
http://www.moto-leoni.dk/
Moto-Leoni (har katalog i stil med T.Hansen) TLF. 47 17 77 16

Men hvorfor dog ikke et anderøvssæde? (det til 2 personer)
Jeg bruger kun enkeltsæde + bagskjold (anderøv)
fordi jeg så kan have en bagebox til styrthjelmen og andet.
Per

Kommentar
Fra : kastrupkristian

Dato : 17-07-08 13:31

jeg bruger ikke bagsædet til noget, og jeg syntes det ser meget bedre ud af have et enkeltsæde og skjold på

Kommentar
Fra : edison

Dato : 17-07-08 18:08

det har jeg i kælderen... bare sig til. Har en masse stumper til dm50. Da der er nogle skvaderhoveder der har stjålet knægtens dm50.

Kommentar
Fra : kastrupkristian

Dato : 17-07-08 21:28

oki har du en anderøv skjold så vil jeg da gerne købe den hva farve er den ? og jeg skal på ferie her imorgen og kommer først hjem om 1-2 uger men skriver til dig når jeg kommer hjem igen

Kommentar
Fra : kastrupkristian

Dato : 17-07-08 21:42

alså vi kommer hjem sidst i næste uge

Kommentar
Fra : kastrupkristian

Dato : 03-08-08 11:48

havde du en anderøv elle hvad og et sæde

Kommentar
Fra : edison

Dato : 03-08-08 15:36

ja da. hele 2. men de skal nok lakeres. har også en motor, et hjul, en masse stumper, samt en reparations manual.

Kommentar
Fra : kastrupkristian

Dato : 03-08-08 15:46

oki har du et billed af det alså jeg mangler kun et lille sæde og en anderøv skjold og hhvad koster det?