/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
brænd billeder på dvd???
Fra : fnug
Vist : 470 gange
225 point
Dato : 10-03-03 01:48

jeg vil godt vide om man kan brænde billeder over på dvd og med hvilke program og kan man hente noget på nettet så man kan bruge en alm. brænder og ikke en dvd brænder???

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 10-03-03 02:21

Du kan ikke brænde DVD'er i en cd-brænder!!!

Det kræver en DVD-brænder...

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : fnug

Dato : 10-03-03 02:48

kan man ikke købe en dvd brænder til pc eren???

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 10-03-03 02:51

Jo, du kan finde indtil flere på www.edbpriser.dk

Henrik, Slagelse

PS: Som regel vil der følge software med når du køber en dvd-brænder, og du kan altid finde flere programmer, heriblandt en del gratis programmer (såkaldt "freeware") på www.tucows.com...

Kommentar
Fra : Rose4you

Dato : 26-03-03 10:53

Hej... Hvis du vil brænde en cd, hvor du kan se det på en DVD afspiller, så behøver du ik en DVD brænder, en DVD brænder er meget dyrt, så synes jeg at du skal brænde den som VCD, de fleste DVD afspiler kan man godt afspille vcd'er, så du kan jo godt brænde det som en vcd ik? Jeg tror nok du kan finde et program der kan brænde det som VCD...

Kommentar
Fra : fnug

Dato : 02-04-03 23:47

ok, det går sku slet ikke... Jeg har nu fået roxio easy cd creater 5,0 platinium og den forlanger jeg skal have mine billeder i mpeg format...hmmm hvordan får jeg lige tryllet jpeg om til mpeg ?

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 225 point
Dato : 03-04-03 02:18

Hej fnug!

Du kan selv kombinere en mpeg fil med billeder og med evt. filmstykker og lyd.

Et program der kan kan det og meget mere er "Power Director Pro", du kan læse mere og hente en prøveversion via:
http://www.gocyberlink.com/english/products/product_main.jsp?ProdId=45

God fornøjelse!

Mvh
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : fnug

Dato : 04-04-03 02:25

Tak for svaret Bjarne_H.