/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
køkkenforhandlere i tyskland?
Fra : maja-hjort
Vist : 5607 gange
100 point
Dato : 16-07-08 22:24

HJÆLP!!!

jeg skal til tysland imorgen og kigge på køkken... er der nogen der kender et godt sted lige over grænsen....

det ville virkelig være dejligt hvis der var nogen der kunne komme med et forslag...

på forhånd tak...

Accepteret svar
Fra : SherlockHolmes

Modtaget 110 point
Dato : 16-07-08 22:33

Der er en mulighed her:

Ikea Deutschland GmbH & Co. KG
www.ikea.com

Westring 1

Kommentar
Fra : SherlockHolmes

Dato : 16-07-08 22:34
Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 16-07-08 22:35

Jeg vil tro hvis du spørger på køkkenfirmaerne ved grænseområdet, så kan de ordne det for dig:
http://www.lofus.dk/koekkensiden/61-65xx/6200.htm

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-07-08 22:50

Den førende i Flensborg:
http://www.beckmann-flensburg.de/

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-07-08 23:00

Uddrag fra Beckmann, hvor de også taler dansk:
"
Firmaet Beckmann blev grundlagt i 1890 i Flensborg og ligger siden 1971 i Liebigstr. 18 i Flensborg. Firmaet befinder sig nu i fjerde generation i privateje af familien Schiller og bliver i dag ført videre af den eneste forretningsførende andelshaver, Jens Schiller.

For tiden er der 23 medarbejdere og 2 elever ansat.

I løbet af årene har firmaet Beckmann specialiseret sig på områderne køkken, sanitær, varmeanlæg og værktøj og tilbyder inden for dette sortiment en tilsvarende Kompetance og viden fra flere årtier.

I vores udstillingsrum på over 1000 m² viser vi køkkener og badeværelser til enhver smag og i alle prisniveauer.

Udstillingsrummet bliver for tiden forstørret om næsten 600 m².

Vores firmamotto lyder : "Kunden er den vigtigste person i firmaet" - dette står ikke kun trykt på et stykke papir, men bliver efterlevet dagligt af os.
"
God tur til Beckmann, Svend

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-07-08 09:09

Iøvrigt ligger der flere køkkenforretninger på Liebigstrasse,
kun 8 huse derfra i nr 10 ligger Biege Küchen, der leverer et færdigt køkken på 4 uger...

Liebig Strase (tysk s) ligger i den sydlige bydel af Flensborg: Rude
Kør over Kruså, tag ringvejen, og næstsidste afkørsel, efter City før Förder Park

Igen God Tur...
Hilsen Svend

Godkendelse af svar
Fra : maja-hjort

Dato : 17-07-08 19:15

Tak for svaret SherlockHolmes.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-07-08 19:25

Jeg håber du ved Ikea er Svensk?