/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Live One-Care
Fra : axelbjarne
Vist : 920 gange
100 point
Dato : 16-07-08 11:06

Jeg har i lange tider af problemer med Windows Live One-Care sikkerhedsscanner....i øjblikket kan ikke få download selve programmet, der kommer kun en blank side, når jeg skal have fat i deres Active-X

mvh.
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : Walid9955

Modtaget 110 point
Dato : 16-07-08 11:13

hvad bruge du af browser

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 16-07-08 11:18

IE7

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 16-07-08 11:40

Det er stadig scriptfejl..

Det samme som det altid har været, følgende tekst kommer frem:

Der opstod en fejl i scriptet på denne side.

Linje 2
Tegn 1
Fejl Tegnet er ugyldigt
Kode 0
URL: about blank

Vil du fortsætte med at afspille scripts på denne side, og når jeg siger nej, begynder den at installere op til 98%, og så kommer den ikke videre…

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 16-07-08 20:52

Jeg har fundet løsningen - det er den som står der jeg brugte, men jeg lader begge tekster stå, hvis andre skulle få det samme problem.

Prøv at gøre følgende:
0. Luk Internet Explorer ned.
1. Gå til Kontrolpanel –> Internetindstillinger.
2. Vælg Avanceret-fanen.
3. Sørg for at Tillad aktivt indhold at køre i filer på Denne computer IKKE er markeret.
Hvis den stadig fejler eller at det allerede var som det skulle være, gør da også følgende:

0. Luk Internet Explorer ned.
1. Gå til Kontrolpanel –> Internetindstillinger.
2. Vælg Sikkerhed-fanen, og marker Websteder, du har tillid til.
3. Klik derefter på Websteder-knappen.
4. Fjern markeringen ved Kræv servergodkendelses….
5. Indtast i den første linie: about:blank
6. Klik på Tilføj-knappen, så den bliver tilføjet.
7. Klik på Luk og herefter på OK.

mvh. axelbjarne

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 16-07-08 20:53

Tak for svaret Walid9955.