/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Sony KDL32W4000
Fra : Peter1056
Vist : 396 gange
200 point
Dato : 16-07-08 09:50

Jeg har overvejet at købe et fladskærms-tv, hvor jeg har fundet denne Sony-model, som et godt forslag på et tv.
Jeg har kabel-tv, og vil meget gerne slippe for bokshelvedet, når vi skifter til digital til januar. Derudover vil jeg gerne have fuld udnyttelse af min Playstation 3, og gerne undgå forsinkelser eller hak i billedet under afspilning af Blu-Ray - HD1080p24, som jeg har læst er nødvendigt for flydende afspilning af Blu-Ray, da det viser 24 billeder pr. sek.

Hjælp jeg, jeg er fortabt i junglen af TV'er! Er dette et godt tv, eller har det skjulte fejl og mangler, som jeg nemt kan have overset ?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-07-08 10:48

Min nabo har lige, efter lange pris/performance overvejelser, købt netop dette Sony TV,
og er godt tilfreds. Så du er nok på rette spor...

Selv foretrækker jeg Phillips, Svend

Kommentar
Fra : LouisaSverige

Dato : 16-07-08 11:06

Du kan også kigge på de nye Samsung Modeller fra 6-serien, de opfylder også dine kriterier og du kan 'nøjes' med et CA-modul i stedet for en boks til de digitale (kabel) kanaler.
Det skal blot være en nordisk model.