/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Knuder
Fra : allano33
Vist : 696 gange
100 point
Dato : 15-07-08 23:14

Hej.
Vi har en labrador på 10 uger, og jeg har lige opdaget at han har 2-3 knuder omkring penis, det er måske også lidt hævet.
Han urinere helt normalt og virker ikke videre plaget af det, er det normalt eller skal jeg køre ham til dyrlægen.
MVH.
Allano33

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-07-08 23:29

Det hedder svulmelegeme.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 15-07-08 23:32

ja,
og jeg håber da ikke at stenene i pungen er gledet så højt op, de skulle gerne sidde længere nede mod endetarmen.

Kommentar
Fra : allano33

Dato : 15-07-08 23:43

Ja ok, men er det noget vi skal gøre noget ved, eller ordner det sig selv?.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 16-07-08 04:12

er det første gang i har hanhund, så skal i stille de spørgsmål hos jeres lokale dyrlæge når i alligevel skal op og have den vaccineret når den er 12 uger.
Jeg tror ikke det er farligt nok mere naturligt. men forhør jer hos dyrlægen.
Mvh Bevi54

Accepteret svar
Fra : knh15

Modtaget 100 point
Dato : 16-07-08 06:52

Det er helt naturligt og ikke spor farligt..........Sådan så Sigurd også ud og jeg troede det var hans testikler, men det er det ikke, jeg kan desværre ikke huske hvad de hedder de små kugler, men der sidder en på hver side af tissetrolden..........så ro på. Men nævn det for din dyrlæge, så du kan få en naturlig og rigtig forklaring.

Godkendelse af svar
Fra : allano33

Dato : 20-07-08 10:27

Tak for svaret knh15.

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 20-07-08 11:09

Det var da så lidt