/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Vaskemaskine
Fra : jesper499
Vist : 455 gange
50 point
Dato : 15-07-08 16:22

Hej Alle Sammen!!!

Jeg har brug for en ny vaskemaskine da min er gået i stykker.

Hvad for en skal jeg købe jeg holder mig til bosch eller aeg.

Med Venlig Hilsen Jesper

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-08 16:24

Bosch eller Aeg

Kommentar
Fra : LouisaSverige

Dato : 15-07-08 16:28

Ved godt du skriver du holder dig til Bosch eller AEG.
Men har du kigget på Samsungs SilverWash Maskiner?

Du kan se en af dem her:
http://www.samsung.com/dk/consumer/detail/detail.do?group=homeappliance_laundrycleaning&type=homeappliance_laundrycleaning&subtype=washingmachines&model_cd=Q1657ATGW/XEE

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 15-07-08 16:49

køb nu en AEG som du ved hvad er!
Du ved bedst selv hvad dit behov er, så ind og kig.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 15-07-08 19:10

Jeg vil selv vælge AEG.
Jeg har lillesøsteren til den her model.
http://www.el24.dk/shop/aeg-vaske--toerremaskine-14062p.html

Min model er en 16820 den er rigtig dejlig og stor trummel. Er det bedste køb jeg nogensinde har gjort inden for vaske/tørremaskiner.
Købte den for 2år siden for godt 11.000kr inkl 5års forsikring, levering og montering.

Kommer der en dag hvor jeg skal vaskemaskine og tørremaskine da jeg har meget mere plads så ville jeg stadig holde mig til AEG.

Hilsen Laika_pigen.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 15-07-08 21:19

Citat
køb nu en AEG som du ved hvad er!

Ja, engang vidste man hvad AEG var
Jeg syntes at AEG er en god maskine, for det er AEG vi sælger flest reservedele til
Jeg kender til mange der er utilfredse med AEG
AEG lever stadig højt på deres navn fra dengang der blev lavet virkelig kvalitet.

Køb du dig en Bosch, de kan også tit købes billigere end AEG og holder typisk længere uden problemer.

Annuller spørgsmålet
Fra : jesper499

Dato : 17-07-08 16:12

Jeg har købt en ny bosch