/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til o.v.n.
Fra : fotowig
Vist : 543 gange
500 point
Dato : 14-07-08 22:32

Du skal heller ikke snydes for points for dine fremragende og hurtige svar på spørgsmålet.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 510 point
Dato : 14-07-08 22:50

Citat
for dine fremragende og hurtige svar
jeg så at kategorien var Smalltalk og svarede derefter, det lagde du selv op til i spørgsmålet, jeg skulle måske overveje at trække mig fra Foto kategorien, da jeg ikke har en skid forstand på andet end at trykke på udløseren det har så ikke tænkt mig at gøre da sagen godt må belyses fra flere vinkler, men jeg vil ikke blande mig i det "tekniske" omkring foto

Godkendelse af svar
Fra : fotowig

Dato : 15-07-08 15:50

Tak for svaret o.v.n..

Den var nu heller ikke møntet på dig men på xxxxxxx. Ligesådan med spørgsmålene. Er Holms Hakkelse bedre end Hanses Hø?

Men alt er godt. Jeg fik luft, du fik points, og vi var en hel del der fik os en god griner!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-07-08 22:11

Citat
vi var en hel del der fik os en god griner
også her og tak for accept