/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
softvare
Fra : finvej
Vist : 456 gange
100 point
Dato : 09-03-03 19:00

software v.4.35 til nokia til at opdatere fra 3310 til 3315 hvordan gør jeg?.

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 09-03-03 20:52

www.dkunlock.dk kan du finde nogle unlockere over hele landet - de fleste af dem, opdaterer også software.

Eller også kan du selv købe noget udstyr til det, men jeg tror ikke det kan svare sig, hvis det kun er din egen tlf du vil opdatere.

Kommentar
Fra : Nickineo

Dato : 10-03-03 10:25

det eneste program du skal bruge er: http://www.blight.dk/dct3/down/knokb1.zip
og så står der en god vejledning på http://www.blight.dk/ (godt nok er den engelsk, men er nem at læse)

hvis du ikke har kabler kan du købe dem på www.mobilkabler.dk

Håber det er det du har brug for!

Kommentar
Fra : finvej

Dato : 10-03-03 11:17

De fleste steder står der version v o5.57 min har v 04.35, hvad betyder det? kan min tlf ikke opdatere så.

Accepteret svar
Fra : Nickineo

Modtaget 100 point
Dato : 10-03-03 11:24

det er den version software du har inde.. din telefon skal først opdateres til en 05.79 jeg har den til at ligge så hvis du vil have den skal du lige give din mail.. der står inde på http://www.blight.dk hvordan man opdatere softwaren!

Kommentar
Fra : finvej

Dato : 10-03-03 13:38

Til
Nickineo
Jeg vil gerne have den og så en vejledning hvis ikke det er for meget.
vejlby@adslhome.dk
på forhånd tak.

Godkendelse af svar
Fra : finvej

Dato : 12-03-03 07:55

Tak for svaret Nickineo.

Kommentar
Fra : Nickineo

Dato : 12-03-03 11:01

det var så lidt!!