/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
ryger ud af login
Fra : Poul78
Vist : 652 gange
50 point
Dato : 14-07-08 18:02

Kære Kandu.dk - Jeg har lige netop skrevet 2 tilknyttende indlæg og ved den sidste kontrollerede jeg inden jeg trykkede send at jeg stadig var logget in. Men ved send blev sendt væk og min login forsvandt selvom jeg ikke havde logget mig ud (Om EDB). Det er sket to gange - Kan I forklare mig det. Poul78

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-07-08 18:04

poul78 har du mon ikke snart fundet ud af at kandu ikke svarer her ?

det sker for mange for i øvrigt - så det er altid en god ide lige at kopiere før man sender så man ikke skal til en lang omgang igen

Kommentar
Fra : Poul78

Dato : 14-07-08 18:40

Kære Kandu.dk - Jeg vil gerne for en ordens skyld have et nyt kodeord, og hvis det er muligt også et nyt brugernavn - skulle det volde jer nogen problemer. Kærlig hilsen Poul78

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 60 point
Dato : 14-07-08 19:01

det kan du da bare selv gøre. opret en ny profil, og dit problem er løst.

Kommentar
Fra : Poul78

Dato : 14-07-08 19:28

Kære Kandu.dk - Jeg ryger stadig ud af login. Problemet er hvordan opretter jeg en ny profil - kom så med linksene. m.v.h.Poul78

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-08 19:37

Det går da meget godt med at skrive her

Og her er det ikke kandu, der hjælper dig, men brugerne.

Men før du finder ud af at oprette en ny brugerprofil, så få lige dine spørgsmål lukket.

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=257467

Dit kodeord kan du selv ændre i din profil ... rediger profil.

Har du prøvet at slette cookies, det kan hjælpe.

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 14-07-08 20:03

Kære kandu

Kan i ikke bukke det i neon til Poul78, at det er et bruger forum, hvor brugere hjælper "forsøger" efter for godt befindende og som evner rækker.

PS. neon behøver ikke være i forskellige farver, men bare oplysende.

Kommentar
Fra : Poul78

Dato : 14-07-08 20:13

Kære Kandu.dk - Nu er det anden gang at det jeg skriver ryger ud med mit login, selv om jeg ikke logger ud. Det er ikke noget med at det går meget godt, at skrive lige her og nu, eller at der noget ivejen med cookies. Og det har heller ikke noget neon bøjning for underbegavede at gøre. Men jeg vil også ha' links til at lukke mine ubesvarede spørgsmål. I ved lige såvel som jeg at det you-you der har lavet computeren og de ikke er helt velforvarede i den måde de har lavet computer "tænkningen på". Men som sagt jeg vil gerne oprette en ny profil. m.v.h. Poul78

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-07-08 20:15

<------------ og så hopsa ud

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-08 20:23

Links til at lukke dine ubesvarede spørgsmål.

Du accepterer da bare det svar, som du kan bruge.

Så er den potte ude af verden.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-08 20:27

I hvilket spørgsmål er det du skriver i for så at blive smidt ud ????

Kommentar
Fra : Poul78

Dato : 14-07-08 20:30

Kære Kandu.dk - Det er ikke noget pottesvar - At jeg gerne vil oprette en ny profil og hvordan jeg gør det -links? m.v.h.Poul78

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-08 20:39

http://www.kandu.dk/contact.aspx

Her kan du skrive til kandu

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 14-07-08 21:39

Hej,
Rul denne side helt op igen og kig på menuen foroven til venstre. her kan duj finde dine svar

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-08 21:48

Slet dine cookies > log ud > opret dig som ny bruger > glem den gamle "poul78" bruger
Så går det nok fint igen

Kommentar
Fra : Poul78

Dato : 15-07-08 09:15

Kære Kandu.dk - Tak for en accepteret ændring af kodeordet. m.v.h. Poul78

Kommentar
Fra : Poul78

Dato : 15-07-08 09:28

Kære Kandu.dk - Hveranden skrivelse ryger stadig ud af login - jeg må også ha' ændret brugernavn. m.v.h.Poul78 (jeg har behold cookie Kandu.dk på emptemp)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-07-08 09:40

Kandu kan ikke ændre dit brugernavn.

Hvis du vil hedde noget andet på kandu, så må du oprette en ny profil.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-08 10:02

Ja og det kan netop være den cookie som driller.

Kommentar
Fra : Poul78

Dato : 15-07-08 10:17

Kære Kandu.dk - Til Eyvind - nej, det var lige omvendt - der var ikke denne cookie (behold den) - men nu prøver jeg efter at have sat den ind i emptemp. Lad os se om det virker. m.v.h.Poul78

Kommentar
Fra : Poul78

Dato : 15-07-08 10:45

Kære kandu.dk - Nej jeg bliver stadig sendt ud af login og brevet forsvinder ud i den blå luft. m.v.h. Poul78

Kommentar
Fra : Poul78

Dato : 15-07-08 11:22

Kære Kandu.dk - Login logger " selv" ud automatisk og "brevene" bliver væk. m.v.h.Poul78

Godkendelse af svar
Fra : Poul78

Dato : 15-07-08 13:45

Tak for svaret trimare46.

Kommentar
Fra : Poul78

Dato : 21-11-08 07:46

Kære Kandu.dk. - Tak for svarene - Hvordan kommer jeg videre - jeg har tænkt mig at accepterer de forskellige indlægs svar og "lukke" indlæggene eller annulerer dem. Hvordan gør jeg det. med venlig hilsen Poul78