/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
klorin og spædbarn
Fra : aasenissum
Vist : 924 gange
100 point
Dato : 13-07-08 23:47

når mit yngste barnebarn (9 mdr.) gylper, er hans forældre enige om, at de fornemmer en "duft" af klorin. da mine egne unger var små, kunne jeg altid lugte, når de havde feber. selv har jeg ingen lugtesans mere.

så vidt jeg husker, fortæller "duften" af acetone, at den er gal med blodsukkeret, så hvorfor skulle klorin ikke kunne sladre.

kender nogle herinde til den med klorinen?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-07-08 00:43
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-07-08 01:07

Ja min søn gylpede meget og det lugtede lidt forskelligt alt efter hvad han havde spist, modermælk eller mælkeerstatning. Når han fik modermælk luktede han gylp af det jeg havde spist.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 14-07-08 07:13

han er aldrig blevet ammet, og så vidt jeg ved på stående fod, får han vist ikke (måske ikke) modermælkserstatning mere, øh, men hvad får han så udover diverse grøntsagsmos osv?.
den der erstatning undersøger jeg lige om et par timer.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-07-08 08:54

De skal da holde op med at give det stakkels barn klorin at drikke. Det er usundt

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 14-07-08 09:32

klummmmøøøøøøø, nånå

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-07-08 09:33

Have a dejlig dag Aase

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 14-07-08 11:41

jeg har her et link til en artikel om "funktionelle" fødevarer - jeg tror ikke den løser gåden om klorinlugt.
Det er en kandt sag at nogle lugter af acetone om morgenen(her tænker jeg på voksne mennesker)
Så hvorfor ikke også klor.
Mavesyre + et eller andet, kan sikkert give noget tredie:
http://www.biokemi.org/biozoom/2006_3/bz_0306f.htm

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-07-08 19:55

Ellers spørg lægen om det betyder noget med klorånde, og en acetoneånde kan være tegn på diabetes.

Det jo kun et ring til lægen for at i ikke skal spekulere på det. De små kan desværre ikke selv sige at de har det dårligt.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-07-08 19:57

Og Klumme

Ikke drille, det er en bekymret bedstemor, og de er ikke til at spøge med. Jeg er nemlig selv bedstemor, så jeg ved det.

Ha en god aften.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-07-08 19:58

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-07-08 19:58

ILM glemte jeg at sige

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-07-08 20:01

Citat
+ et eller andet, kan sikkert give noget tredie:

Det er nemlig rigtigt Valde. 20 røde pølser m. det hele og 1 kasse øl = opkast

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 14-07-08 20:07

adrr

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 14-07-08 20:10

tak for de små hyggelige kommentarer.
jeg har nu talt med min bonusdatter, som siger, at det ikke er hver dag. eller efter et bestemt måltid.
og deres anden søn (død 8 mdr. gammel - treatcher collins syndrom) havde også denne klorinlugt.

tak for din omsorg granner01. næh, unge mænd som klumme, må vare sig. tænk, hvis vi rottede os sammen. uf da. hvem tør tænke tanken til ende?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-07-08 20:40

Og så er klumme ikke ung mere øøøh bøøøh