/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Investor(er) søges
Fra : DJHolm
Vist : 509 gange
100 point
Dato : 11-07-08 12:42

Hej alle

På vegne af DTG Consultancy / Production Programming Platform i Berlin/Brighton søger jeg lige nu en seriøs investor til nyt internationalt musik/medie/community set-up. Interesserede investors må underskrive vores NDA, inden præsentationen vil blive tilsendt. Startinvestering: min. 1 million euro.

Interesserede kan anmode om en NDA her, eller rette henvendelse til Dougal Thomas Griffiths på dtg8@hotmail.com (på engelsk) eller til undertegnede på brian@affect-media.com

Hvis nogen kender nogen, eller har ideer til hvordan man kommer videre, vil jeg gerne høre fra jer.

Mvh

Brian Holm Nielsen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-07-08 12:48
Kommentar
Fra : DJHolm

Dato : 11-07-08 13:51

Har et lønnet job, godt endda. Så kan ikke se hvad sammenhængen er?!? Folk med intetsigende/negative kommentarer, bedes holde dem for sig selv. Søger kun seriøse mennesker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-07-08 14:10

- Ubesvarede 1
- Besvarede 1
- Annullerede 10
- Slettede 0
Ialt 12

Så skærer "vi" det ud i pap.....

Hvis investeringerne er lige så tillidsfulde som din statistik viser - skal du nok lede MEGET længe efter investorer

Kommentar
Fra : DJHolm

Dato : 11-07-08 14:18

Måske fordi folk herinde er en flok useriøse individer......

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 11-07-08 14:22

Citat
Måske fordi folk herinde er en flok useriøse individer......
- hvis du selv virkede lidt mere seriøs ville det nok hjælpe på de svar/henvendelser du får

Annuller spørgsmålet
Fra : DJHolm

Dato : 11-07-08 14:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål