/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
avg og vista?
Fra : johanma
Vist : 723 gange
100 point
Dato : 11-07-08 08:15

Jeg har hørt at AVG ikke kan fungere optimalt sammen med Vista. Passer det???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-07-08 08:52

avast til vista er absolut at foretrække

tag et kig her i kategorien sikkerhedspakke til windows vista så får du et absolut holdbart råd og lidt til

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewforum.php?f=13&sid=31bd8d866ad3c361dcc854e2ced91bef

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 11-07-08 09:03

kender flere der har AVG på Vista PC uden problemer

Kommentar
Fra : boelha

Dato : 11-07-08 12:30

Citat
kender flere der har AVG på Vista PC uden problemer

kender endnu flere der har problemer!

Accepteret svar
Fra : bjorner

Modtaget 100 point
Dato : 11-07-08 15:08

Jeg har overhovedet ikke problemer med at bruge AVG på Vista,, hvorfor i alverden skulle det ikke du?

Den største fejl, når man anvender antivirusprogrammer, er, at man ikke fuldkommen får slettet andre tidligere anvendte antivirusprogammer... alle stumper skal væk!.. Herefter er jeg temmelig sikker på, at AVG kan downloades og fungere efter hensigten.

Med venlig hilsen

Bjørn Eriksen'
www.kortlink.dk/8rh

Kommentar
Fra : edison

Dato : 11-07-08 18:48

ellers prøv avast. Jeg bruger det på 2 vista maskiner. Og der er ingen problemer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-07-08 20:14

Lad os da bare slå fast at avast nok er den bedste...

Men AVG og Vista = no problem

Så dem der har problemer med det må være pga. forkert opsætning eller FLERE anti-programmer der kører samtidig.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 12-07-08 17:27

som bjorner siger. Afinstaler alle anti virus programmer. og prøv så igen. Foresten du har vel ikke noget Norton fims, på din pc. Hvis du har, slet det. og find også alle de programmer der heder symatec. det er også norton.
Der var engang for mange pcÅr siden, at norton var de bedste. Men det er pcLysår siden.

Godkendelse af svar
Fra : johanma

Dato : 12-07-08 18:01

Tak for svaret bjorner.