/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Synkronisere via ZYB
Fra : Falcham
Vist : 664 gange
200 point
Dato : 10-07-08 21:47

Hejsa

Er der nogen der har erfaring med at Synkronisere en Nokia6500 via ZYB ?

Falcham

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-07-08 21:49

Hvad mener du med syncronisere - det er en backup.....

Har gjort det med flere nokiaer dog ikke med 6500 - men hvorfor skulle det være anderledes....

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 10-07-08 21:51

Jeg havde ingen problemer med en Sony-Eriksson K700, med den melder fejl på dataforbindelsen.
Jeg har hentet opsætningen fra ZYB.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-07-08 22:00

ZYB is compatible with almost any handset including Nokia, SonyEricsson, Siemens and Motorola. (In order to use ZYB from Windows Mobile based phones you'll need to buy a client from a third party vendor)

Kommentar
Fra : lham

Dato : 11-07-08 07:41

Har prøvet med SonyErikson k750i kunde hos CBB Det lykkedes ikke cbb at få sat min telf op så den kunne synkronisere med ZYB -åbenbart en forudsætning for at man kan få opbevaret en kopi af sine data hos dem-så jeg opgav projektet.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 11-07-08 11:42

Jeg er kunde hos cbb og det er ingen problemer, har prøvet med Nokia og Sony- Erikson.
alimak

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 11-07-08 20:05

Det lykkes mig at få fat i ZYB´s support, de har hjulpet mig, mange tak for jeres foreslag

Citat
Here are a few tips that will help you to synchronise the phone:

- Make sure that your data connection (WAP/GPRS) is working properly.
- Recheck the sync settings of your phone; compare it with the manual guide given below:

- Go to Menu, then Settings
- Go to Configuration
- Select Personal configuration settings
- Press Options, then select Add new
- Select Synchronisation
- Account name: ZYB
- Server address: http://sync.zyb.com/
- Username: your ZYB username
- Password: your ZYB password
- Select Contacts database
- Database address: contacts
- Go back, select Calendar database
- Database address: calendar
- Leave Notes database empty
- Use preferred access pt: YES (please make sure you have a working internet connection, if you're in doubt, please contact your telephone company)
- Select Default configuration settings and choose your new ZYB profile as default
- Go back to Settings, select Sync and backup, then Server sync
- Select Server Synchronisation and press Select to start sync.
- If your mobile asks you what data to sync please select 'Contacts' and 'Calendar' and press Done when you have marked the data you wish to sync

Annuller spørgsmålet
Fra : Falcham

Dato : 12-07-08 19:50

Jeg har selv fundet ud af mit problem, jeg takker for de indsendte indlæg, som jeg desværre ikke kunne bruge