/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
ny pc - musen driller ....
Fra : cymri
Vist : 425 gange
100 point
Dato : 09-07-08 23:44

Hej
jeg har lige fået en ny pc ( p5k-E , cpu intel e 8200, står i lukket lyd-isoleret pc kabinet - silentmaxx )
I min gamle pc var der aldrig nogen problemer med min mus , men i den nye ...opdaterede driver og det hele , driller musen .. den har det med at 'falde ned' i tide og utide ..
Det sku ikek være fordi pc'en er for varm ..den er ikke oc eller noget ..

Eller .... den er måske for varm .. ???
Temperaturen er ikke over 5o grader ..??

Nogen der ved hvorfor .??

mange tak

Kommentar
Fra : lesia

Dato : 10-07-08 04:33

ka det være at din mobil ligger for tæt på og forstyrre signalet? eller andre lign. forstyrrelser? jeg håber du får løst problemet

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 10-07-08 09:01

Hvis den er optisk kan det være fordi optikken er gået i udu, jeg har selv haft et par billige optiske mus der lavede lignende nummer, man sad og brugte den også så lige pludseligt stak den af hen i det ene eller andet hjørne.
Jeg købte en ny det virkede

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 10-07-08 10:24

Jeg købte en ny til 165 kr.
Det kan næsten ikke betale sig at have de ærgelser- og så er der måske endda garanti på den?