/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
kuffert håndtering i lufthavn
Fra : gumle83
Vist : 728 gange
100 point
Dato : 09-07-08 19:48

jeg kunne godt tænke mig at vide lidt om kuffert håndtering altså af og pålæsning af fly.
kan man kun få jobbet som deltid?
hva ligger de ca på i lån?
jeg ved godt det er hård arbejde
jeg har stort korekoert med hænger, det læste jeg på nettet var en fordel

håber i kan hjælpe mig da jeg er meget træt af mit nuværende job. jeg har desværre brug for den høje løn jeg har nu så et nyt job vil også kræve at jeg tjener godt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-08 19:57

[citat}
jeg har stort korekoert med hænger, det læste jeg på nettet var en fordel
[/citat]

Så ved du jo noget om det job, du vil have

Kontakt de flyselskaber, som letter og lander i nærheden af, hvor du bor.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-07-08 20:07

Der er vist ingen flyselskaber der håndterer baggagen selv, uagtet det er dem der står ved check-in, selve håndteringen er lagt ud til underleverandører.

Men Du skal også sikkerhedstjekkes i hoved og r**

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-07-08 21:09

http://cph.dk/CPH/DK/JOB/Ledige+stillinger

Hvad det giver i løn???

God spørgsmål, Jeg tror en lidt højere løn en andre steder med samme typer opgaver. Samt tillæg for skæve tider.

Du kan jo starte med at lave din uopfordrede ansøgning, det tager lidt tid der en del flueben og tekst at skrive.

God forbøjelse

vh ben

Kommentar
Fra : mikkelberg

Dato : 09-07-08 21:31

Find ud af hvilket firma er har med bagagehåndtering at gøre, send derefter en ansøgning, med CV
da der nok er ubekvemme arbejdstider er lønnen sikkert rimelig

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 09-07-08 21:58

Citat
hva ligger de ca på i lån?

Ingen kan vel svare på hvad folk har i lån.
alimak

Kommentar
Fra : ahj

Dato : 10-07-08 12:07

Kig på handlingsfirmaer i Københavns lufthavn www.cph.dk