/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Instal af Office 2007 ?
Fra : l.Wils
Vist : 689 gange
100 point
Dato : 09-07-08 16:14

Jeg har købt et office 2007 til min pc. jeg troede at der kom en CDrom. men der er bare en kode der skal aktivere et forudinstaleret office pogram på en ny pc. Min er en pc Ca. 2001 med office 97. Så jeg er vel nok kommet på den Spørgsmål 1. Er pengene tabt? spørgsmål 2. Hvad gør jeg nu? Spørgsmål 3. Er der nogen jeg kan sparke et vis sted? På forhånd tak fra en 53er.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 09-07-08 16:34

Nej nej pengene er ikke spildt, hent en prøve version og brug din kode på den: http://office.microsoft.com/da-dk/suites/FX101674081030.aspx prøven er på engelsk, måske kan du gøre den dansk efter at du har sat koden ind, jeg kender ikke så meget til Microsoft Office, jeg giver ikke penge for den slags kontor programmer: http://da.openoffice.org/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-07-08 16:38

Når jeg klikker videre, så ser det ud som om jeg kan vælge dansk, så prøv du bare at hente den fra nettet

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 09-07-08 18:56

Du skal lige checke hvilken din version koden er til for der er flere versioner og det ville da være skidt, at hente en for lille pakke i forhold til den version du har købt licens til.
http://trial.trymicrosoftoffice.com/wwtrial/default.aspx?re_ms=oo&culture=en-GB

Det er rigtigt at du kan hente prøveversionen på dansk. Havde den selv sidste år i den gratis prøveperiode (3 md).

Godkendelse af svar
Fra : l.Wils

Dato : 11-07-08 18:32

Tak for svaret o.v.n..
Det var godt, nu er det i orden. Der var bare en fandens masse spørgsmål og et medlemsskab der skulle ordnes først!
Selføglige bruger jeg da Open office. Men Ofrice 2007 er til børnenes skolesager og der dur Open office ikke.

hilsen L.Wils

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-07-08 18:38

Selv tak, nu fik du vel hentet den version du har betalt licens til ?
Desværre kan OpenOffice ikke det samme som M$ Office 7 endnu, det kommer fomodenlig med version 3