/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Spam
Fra : bsorensenas
Vist : 673 gange
100 point
Dato : 09-07-08 15:39

Er der nogen der har et godt forslag til et spamfilter til webmail?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 09-07-08 15:50

hvem har du Webmail hos. Jeg troede faktisk at alle internet udbydere havde gratis
spamfilter
Jeg har mit hos Nordit.
Prøv: http://www.bullguard.com/dkinternetsecurity.aspx?campaign=msndk

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-07-08 15:54

Dette virker og er gratis: Svend
>Mozillas e-mail-program, Thunderbird, er bedre end nogensinde før.
>Det er nu endnu nemmere at organisere, sikre og tilpasse din mail.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-07-08 15:56

det er desværre udbydere af webmail servicen der bestemmer hvilket spamfilter der skal bruges, derimod hvis du har en pop3 konto eller på anden måde kan bruge Outlook Express eller Outlook til at hente mails så kan du selv bestemme og så vil jeg anbefale dig at bruge spamfighter.dk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-07-08 16:03

Citat
det er desværre udbydere af webmail servicen
ikke korrekt i alle tilfælde, for eksempel i Yahoo mail kan man selv indstille filtret, det tror jeg også man kan i Live mail (Hotmail)

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 09-07-08 16:17

vil tro det mest effektive spamfilter ligger hos Gmail ... så du kan evt køre dine mails gennem der ...

D9N

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-07-08 16:48

Nemlig D9N -
opret en gmail - videresend til den gmail - gå ind og se en gang i mellem om en "rigtig" skulle være smuttet derind.

gmail kan bruges fra Outlook / Express / direkte i en browser............også fra udlandet hvor du har hele herligheden med dig via gmail.

gmail er gratis fra google.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 09-07-08 16:50

Jeg får aldrig en spam!
Det er Nordits spamfilter.Mere effeltovt lan det veæ ikke blive.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-07-08 16:53

Citat
gmail kan bruges fra Outlook / Express / direkte i en browser............også fra udlandet hvor du har hele herligheden med dig
det her kan bruges til at beskrive både Live mail og Yahoo mail, hvorfor dog den reklame for skod gmail

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-07-08 16:54

Citat
ikke korrekt i alle tilfælde, for eksempel i Yahoo mail kan man selv indstille filtret, det tror jeg også man kan i Live mail (Hotmail)

jo det er hvis du bruge en mail-client til at hente dine mails ned på din computer så bestemmer du selv, men du kan da ikke bestemmer hvilket filter udbyderen installere på deres smtp server eller mail server.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-07-08 16:59

Citat
det er hvis du bruge en mail-client til at hente dine mails ned på din computer
nej jeg har lige indstillet spam filter både i min Hotmail og min Yahoo mail, det foregår på websiden når jeg er logget ind på kontoen, ved at klikke på Spam mappen og gå til Indstillinger

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 09-07-08 17:01

OVN fordi spam kan komme igennem livemail med mindre man blokerer alt uden for ens adresseliste, .. så der får jeg spam... det gør jeg ikke på Gmail... ( det betegner jeg 6 stk i de sidste 5 mdr. ) livemail 2-3 stk dagligt ...

yahoo vil jeg ikke bruge da det er en spamkilde i sig selv...

D9N

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-07-08 17:05

Hej derinde.
Prøv og kig i tips om gratis pogrammer. Der er måske noget du kan bruge

Kommentar
Fra : bsorensenas

Dato : 09-07-08 17:48

Tak for svarene alle. Jeg bruger webmail hos Netidentity, de har eget spamfilter, men jeg kan ikke få det til at virke.
Jeg skulle måske prøve det med gmail.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-07-08 17:55

Citat
nej jeg har lige indstillet spam filter både i min Hotmail og min Yahoo mail, det foregår på websiden når jeg er logget ind på kontoen, ved at klikke på Spam mappen og gå til Indstillinger

Betyder det at DU har indflydelse på hvilket spamfilter der bliver installeret på servere? Jeg tror snarer at det betyder du kan bestemme indstillingerne.