/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Swingersex
Fra : jay_jay
Vist : 1348 gange
55 point
Dato : 09-03-03 11:46

Er der nogle herinde, der har en god erfaring med swingersex og som gerne vil fortælle lidt om det?

Mvh
JJ

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 09-03-03 14:19

hej hvad er det?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-03-03 15:07

Hej Fjordglimt
Her kan du få et indblik i hvad swingersex er
http://www.erotikmagasinet.dk/Artikel_View.asp?ID=10
MVH Brian

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-03-03 16:23

Undskyld men jeg kan ikke lade være med at kommentere Fjordglimts spørgsmål,; Hvad er Swingersex? I henhold til dit eget spørgsmål om jaulosi, så er det ihvertilfælde nok ikke noget for dig
Det er sex med mange partnere, og jeg har ingen erfaring i det, men har hørt at mange har glæde af det. Det kræver dog at man er totalt fri for jaulosi og at ens partner er helt med på hvad der sker.
Venligst
Mango

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 10-03-03 12:27

Swingersex er klart et spørgsmål om tillid! Min kæreste og jeg dyrker det til en vis grænse

Vores grænse er bl.a. at dyrke sex med en anden alene • Gang bang • Direkte partnerbytte • osv....

Vi har indtil videre dyrket sex ed 2 forskellige par, Ikke samtidig dog ... Vi har har haft tre forskellige fyre med, heller ikke samtidig... Derudover tager vi nogle gange i swingerklub.. Det kan også være meget hyggeligt...

Det handler self. også om gensidig respekt. Er der noget jeg ikke ville bryde mig om at se/være med til, jamen så gør vi det ikke og min kæreste prøver ikke at prese mig.. Og self. omvendt.

Mvh
JJ

P.S.
TILLID & RESPEKT

Accepteret svar
Fra : Dream_Team

Modtaget 55 point
Dato : 13-04-03 19:58

Det er da noget vi har talt om... men jeg tror aldrig vi prøver det. Vi har overvejet at besøge en klub men det er ikke blevet til noget.

Egentlig er jeg heller ikke sikker på at jeg tør... er lidt bange for det kan have nogen konsekvenser som jeg ikke umiddelbart kan overskue.

men det er da glædeligt at nogen har mod og lyst.

m.v.h.

P

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 16-04-03 12:14

Hej P.

Ang. klubber så er det sådan, at et nej er et nej. Man er mere end velkommen tilat tage ned og kigge, UDEN at folk ser skævt til en... Vi har tit taget i klub UDEN at lave noget... Der er ingen der tvinger jer til noget.. Hvis I så skulle få lyst til at starte blødt (Måske dyrke noget KUN jer to) Så er der heller ingen der ser skævt.. Som sagt "Et nej er et nej".. Der er gensiddet respekt dernede...

Første gang jeg var i sexklub (M havde prøvet det en del gange før vi mødte hinanden), der dyrkede vi kun sex med hinanden og det gjrde vi rent faktisk en del gange.... Oki, der var singlefyrer der stod og kiggede på, men INGEN af dem nærmede sig.. og hvis vi sagde at de skulle gå, fordi vi godt ville være alene, gjorde de det.. *SS*

Kig jer omkring og find den sexklub der tiltrækker jer... De er UTROLIG forskellige allesammen... *SSS*

Good luck

MVH
Jayjay

Godkendelse af svar
Fra : jay_jay

Dato : 03-05-03 13:17

Tak for svaret Dream_Team.

Kommentar
Fra : mtn6

Dato : 05-06-03 16:14

Hej, alle jer derude!
Min kæreste og jeg er selv meget nysgerrige, (dog nok mest min kæreste...) Jeg er ret bekymret for konsekvenserne ved det og er ikke sikker på, at jeg kan ¨å så langt som til at prøve det. Hvad er forudsætningerne? Skal man være en bestemt type menneske, for at få noget optimalt ud af det? Er det okay at gå så langt, som til at dele sine mest private stunder med flere mennesker på én gang? Som I nok næsten kan tænke jer, har jeg mange flere spørgsmål, så jeg vil meget gerne høre fra flere andre med disse overvejelser og meget gerne fra nogle med både gode og dårlige erfaringer. På forhånd tusind TAK! mtn6