/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
O.V.N vil du hjælpe mig?
Fra : johanma
Vist : 605 gange
300 point
Dato : 09-07-08 07:54

http://www.kandu.dk/spg123588.aspx

Jeg har købt adgang til dette spørgsmål og det lyder meget fint men jeg er gennemført DUM til computer - hvordan henter jeg videoen?

Og kan jeg bruge Itunes eller hvilket program skal den afspilles på?

Johamma

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-07-08 10:11
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-07-08 10:14

Med super kan du konvertere filmen til næsten et hver format og du kan også nøjes med at trække lyden ud af filmen og gemme den som mp3.
http://manse9933.dk/sub/html/guide/super_guide/index.htm

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-07-08 10:52

Du har allerede fået hjælp, ser jeg du kan bruge Super, men det er ikke nødvendig for at omdanne til MP3, YouTube Downloader har en converter indbygget, men som der står til sidst i spørgsmålet, måske skal du have installeret nogle codecs for at kunne omdanne, jeg har aldrig prøvet at bruge YouTube Downloader på en computer som ikke er fyldt op med codecs, codecs er små "programmer" som gør computeren i stand til at tyde de forskellige medie formater, både lyd, film og billeder, begynd med at hente YouTube Downloader fra det øverste af Manse9933s link og installerer den på computeren, jeg anbefaler så at du henter og installerer en codecs pakke også, K-Lite er min foretrukne, hent den her så er du sikker på at få nyeste version, klik på den store grønne pil oppe til højre: http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/
Åben YouTube Downloader og gå ind på: http://www.youtube.com/ og find den ønskede film, klik på More info det står oppe til højre i det grå felt, så kommer der en linje frem, som hedder URL, der står noget i retning af eksemplet her: http://www.youtube.com/watch?v=w4jPXp7LxyI klik en gang på den og højre klik, stadig på linjen og klik på Kopier, klik så på YouTube Downloader nede på den blå linje nederst i skærmen, så kommer YouTube Downloader til at ligge ovenpå de andre sider og linket bliver automatisk sat ind, ellers højre klikker du igen, denne gang på linjen Enter video URL og klikker på Sæt ind, klik lige på den lille mappe som er til højre i YouTube Downloader for at vælge en mappe at gemme film og musik i, og klik så på OK, der åbner et gemme vindue, der ser du efter at der allernedest under Filtyper står Alle filer og klikker på Gem, nu hentes filmen og når den er hjemme så flytter du prikken ned i Convert video, ovre i rulle menuen til højre vælger du format, for eksempel MPEG Audio Layer (MP3) og klikker på OK, der kommer et nyt vindue hvor du skal vælge kvalitet, jeg vælger altid den næst højeste Optimal og klikker OK, nu starter omdannelsen som forhåbentlig foregår uden problemer
Er det til at forstå ? Eller skal jeg lave en lille film af min skærm mens jeg gør som jeg har skrevet her over ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-07-08 11:19

Citat
Og kan jeg bruge Itunes eller hvilket program skal den afspilles på?
jo du kan godt bruge ITunes, men hvis du har en Windows computer, så hvorfor dog det, Windows MediaPlayer er opfundet og indbygget , hvis du bruger Itunes så gem din film som Quick Time Movie, Windows MediaPlayer kan afspille Flash videoer, du skal bare lige huske at indstille den til det, når du installere K-Lite codecs pakken, eller du kan gemme som Windows Media Video eller som Audio Video Interleave (AVI)

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 09-07-08 18:56

Jeg har hørt at media player og Itunes ikke kan fungere sammen... men passer det?

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 09-07-08 19:09

Citat
Windows Media Player kan ikke afspille filen. Programmet understøtter muligvis ikke filtypen eller det codec, som filen blev komprimeret med.

Dette skriver den.... hvad gør jeg så???????

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 09-07-08 19:43
Kommentar
Fra : johanma

Dato : 09-07-08 19:48

jeg har hentet dette http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/

skal jeg så hente mere??????????

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 09-07-08 19:52

Prøv om det virker

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-07-08 22:06

Højre klik på filen og klik på Åben med, der vælger du Windows MediaPlayer, med den codecs pakke så burde der ikke være problemer. Huskede du af afinstallere andre codecs før du installerede K-Lite?
MediaPlayer og ITunes sammen har jeg ikke oplevet problemer med, jeg har ikke ITunes i øjeblikket, den er lidt tung at arbejde med.
Hvad er det for en fil du har problemer med ? Og hvad har du gjort ved den efter at du hentede ?

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 09-07-08 22:29

hvordan afinstallerer jeg codecs?????? så svaret er jo nej det gjorde jeg ikke

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 09-07-08 22:47

http://www.youtube.com/watch?v=ONEYGU_7EqU
trykkede ok i YouTubeDownloader
og gem
og så skrev den det der i media player.........

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-07-08 23:58

Ok du har altså hentet en film fra YouTube, og gemt den i en mappe på computeren, denne film er en FLV fil, og Windows MediaPlayer kan ikke afspille FLV uden ekstra codecs, men med K-Lite codecs pakken kan den sagtens afspille en FLV fil.
Dengang du havde hentet filmen, flyttede du da prikken ned i Convert video og forsøgte at omdanne til en anden format ? Og huskede du at der skal stå Alle filer nederst i gemme vinduet ? Jeg viser lige et billede med din Little Boxes
Hvis du har codecs i forvejen, det har du hvis du kan afspille AVI filer, som er de mest almindelige filer der kræver ekstra codecs, AVI kræver DivX codes og de afinstalleres fra Tilføj og fjern programmer som du finder i Kontrol panel

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 300 point
Dato : 10-07-08 00:12

Se her hvor du skal sørge for at ændre, det er når du har sat adressen ind i Youtube Downloader og har trykket på Ok at denne vindue kommer: http://peecee.dk/upload/view/122735/full det dur ikke at gemme en video som dokument

Godkendelse af svar
Fra : johanma

Dato : 10-07-08 08:59

Det virker nu

Du er simpelthen vidunderlig O.V.N

Tusind tak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-07-08 09:25

Selv tak, godt du fik det til at virke