/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Wifi med touch?
Fra : madsemillarsen
Vist : 620 gange
111 point
Dato : 08-07-08 11:57

Hej

Har problemer når jeg skal på alle andre frie hotspot end mit eget hjemme netværk???

Jeg kan godt komme på nettet, så der er bølger/streger i venstre hjørner som indikere at der er skabt forbindelse.

Men når jeg åbner safari kan jeg ikke så siger den at serveren ikke blev fundet. Forstår det bare ikke for hvis jeg prøver med en laptop så virker det (på et andet netværk end der hjemme)

På forhånd mange tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-07-08 13:21

Jeg kender ikke til Ipod - men prøv at kigge her:
http://support.apple.com/kb/TS1398?viewlocale=da_DK&locale=da_DK