/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skifte fil-type
Fra : pop3
Vist : 588 gange
100 point
Dato : 07-07-08 23:19

Hvordan skifter man fil type f. eks avi-fil til en fil man kan bruge til DVD film.

Kommentar
Fra : MilleT

Dato : 07-07-08 23:26

så skal du have et program der kan konvertere fra .avi til dvd format.

Accepteret svar
Fra : MilleT

Modtaget 110 point
Dato : 07-07-08 23:27
Kommentar
Fra : transor

Dato : 07-07-08 23:57

det er nemt nok at skifte typenavnet i en fil. Men det gør jo ikke filen anderledes.

I en dvd gælder det ikke bare om at have de rigtige filtyper og navne. De skal også arrangeres på den rigtige måde.
Du skal bruge et program , som kan lave dvd er.

Der er flere. bla Nero, som følger med mange brændere og nye computere.

Kommentar
Fra : pop3

Dato : 08-07-08 01:10

Jeg er ved at prøve dit foreslået program,Mille T.
Vender tilbage når jeg har afprøvet det.

Godkendelse af svar
Fra : pop3

Dato : 08-07-08 01:54

Tak for svaret MilleT.

Tak for hjælpen, Mille T. Det virker som det skal, men der er reklamer i filmen hvor der står
at det kun er en prøve, så køb programmet skriver de. ca.300.00Kr. Fik ødelagt atter en skive.