/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Covers til MP3 albums -hvordan
Fra : PeterPeter
Vist : 840 gange
80 point
Dato : 07-07-08 20:59

Hej Alle
Jeg har en del MP3 albums, her har jeg altid slettet covers'ne fordi jeg ikke skulle bruge dem.... Men nu har jeg fået en ny MP3 afspiller, der viser covers'ne fra de kunstnere man hører !!

Så - hvordan får man nemmest downloadet coversne til de albums hvor jeg mangler ???

Håber nogen kender en nem måde

På forhånd tak for hjælpen.

/Peter

Kommentar
Fra : achton

Dato : 07-07-08 21:00

åben musiken i mediaplayer

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 07-07-08 21:22

alle der sælger cd har jo et cover du kan se.
om opløsningen er ok ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 07-07-08 21:39

Smid Itunes op din PC og hent albumbilleder - efte du har oprettet dig som bruger på Itunes.

Albumbilleder er gtatis. Hvis den ikke henter dem, kan du lægge dine CDer i og lade Itunes rippe dem.

vh ben

Kommentar
Fra : Zonet

Dato : 26-09-08 14:01

Hej du kan bruge et program der hedder mp3tag fra Maniac Tools, når du har det program installeret kan du højreklikke på den mappe hvor dine mp3 numre ligger i, så åbner programmet og derinde kan du klikke på et grønt flueben i højre-øverste hjørne for at den markere alle numrene i mappen,
så finder du dit billede, fra f.eks google eller lignende, gemmer det på din computer, og trækker billedet over i det felt i nederste højre hvor der står "Picture" henover, når det er gjort "tagger" den filerne med Cover-Art, og du kan også redigere alle dine musiknumre, så der står den rette kunstner og Album og alt den slags...
det er meget simpelt, når bare man lige fanger ideen ;)

Her er direkte link til programmet.... http://www.maniactools.com/cgi-bin/download/mp3tag.exe
Håber det kan hjælpe dig..

MVH
Michael

Kommentar
Fra : Zonet

Dato : 26-09-08 14:03

i tilfælde af du ikke lige fangede den med at højreklikke så er det sådan at når du højreklikker vil der være en knap der hedder "Edit Tags"

MVH
MIchael

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 26-09-08 14:15

Thx
Kigger lige ved lejlighed
/Peter