/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Swan Lee
Fra : Kesa.dk
Vist : 293 gange
100 point
Dato : 09-03-03 00:19

I anledning af, at det i denne måned er 40 år siden, Danmark første gang vandt Eurovisionens Melodi Grand Prix, vil jeg gerne ha' fat i Swan Lees udgave af vindersangen 1963, "Dansevise". Findes den på CD? Jeg mener de sang og spillede den til et AIDS-fondet arrangement for nogle år siden.
(Måske blev den annonceret som Pernille Rosendahl solo.)

Tak for hjælpen

mvh
Kesa

Kommentar
Fra : E70

Dato : 09-03-03 10:52

Hej Kesa,

Kig på http://www.rillen.dk og i 'Søg efter vare' indskriver du bare 'Swan Lee', Rillen kan skaffe næsten ALT, det er bare et spørgsmål om, hvor ondt det skal gøre på pengepungen

SPM

Accepteret svar
Fra : miclu

Modtaget 100 point
Dato : 09-03-03 12:10

Det var som Swan Lee de i 2001 indspillede nummeret. Den er udgivet på cd'en "Grand prix nostalgi" på Virgin.

Nummeret kan høres i helhed og i en god kvalitet på deres hjemmeside www.swanlee.dk under menuen audio + video.

hilsen
Michael

Godkendelse af svar
Fra : Kesa.dk

Dato : 09-03-03 18:06

Tak for svaret Michael. Dejligt!! Det var en stor hjælp. mvh Kesa