/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Toshiba laptop
Fra : hyldeborg
Vist : 544 gange
100 point
Dato : 07-07-08 14:11

Jeg overvejer kraftigt at købe en Toshiba Satellite U300-159. Er der nogen her der har erfaring med den?

Kommentar
Fra : clou

Dato : 07-07-08 15:18

Er lige med på en "lytter" overvejer også ny laptop!

Clou

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 07-07-08 15:28

Hej clou. Du er hjertelig velkommen, men så skal du da næsten lige høre hvad mine behov er .
Jeg går efter en laptop til studiebrug, ikke til at se film og spille spil på. Jeg går også efter en laptop som er lille og ikke vejer så meget, da jeg skal transportere den meget (i rygsæk på cykel). Den Toshiba jeg har set på er ikke særlig stor og vejer kun 1,9 kg, og har dermed heller ikke nogen særlig stor skærm. Men det er altså med vilje.........

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-07-08 16:47

Jeg har købt en lækker sag fra Zepto 3215w til 4500kr.
Den er dog med 15,4" skærm, som måske er for stor til dit behov.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 08-07-08 01:08

Jeg har lige købt en zepto 3415w, den er ret lækker. Desvære er der kommet tordenfluer ind imellem det yderste blanke beskyttleses lag af skærmen, så man kan se dem kravle rundt i vista, troede fanme først jeg havde fået en sær virus. Så i morgen ryger den tilbage for at få skiftet skærmen!

Annuller spørgsmålet
Fra : hyldeborg

Dato : 08-07-08 21:46

Der er vist ikke rigtig nogle der har noget at byde ind med