/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Beretta Model A300 .Jagtgevær
Fra : zaki35
Vist : 1389 gange
100 point
Dato : 07-07-08 00:50

Min halvautomatiske enkeltløbede Beretta mod. 300.
mangler aftrækkermekanismen, som er bortkommet.
Hvis der er een, der ved hvor jeg kan finde en sådan
aftrækkermekanisme, vil jeg gerne købe den.
Med venlig hilsen zaki35.

Accepteret svar
Fra : kryds

Modtaget 100 point
Dato : 07-07-08 13:41

Hej Zaki35 - Jeg har for et par år eller tre siden hjulpet en jagtkammerat men et lignende jagtgevær, hvor en del af aftrækkermekanismen var knækket. Da fandt vi en reservedel hos (igennem) Aalborg Jagt. Jeg er temelig sikker på også du kan få hjælp der. Du kan søge dem på nettet under Aalborg Jagt. Skulle det ikke virke, så prøv www.brasholt.com - der plejer de også at være leveringsdygtige.
Held og lykke fra kryds

Godkendelse af svar
Fra : zaki35

Dato : 20-07-08 11:26

Tak for svaret kryds.

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 20-07-08 11:43

Hej zaki35 - mange tak, det var godt du fandt noget brugbart. Hvor fandt du hjælpen?
Venlig hilsen kryds

Kommentar
Fra : zaki35

Dato : 30-07-08 13:33

Hej kryds ! Jeg fandt desværre ikke nogen aftrækkermekanisme på de adresser du
gav mig, så jeg er stadigvæk på bar bund, men Ålborg er villig til at finde ud af
hvad en ny koster; men de mener at en ny vil blive lige så dyr som et nyt gevær.
venlig hilsen. Zaki 35

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 30-07-08 20:17

Hej Zaki 35. Det må vare noget af en misforståelse - sidste gang kostede en sådan ny reservedel omkring kr. 600,oo. I hvilken landsdel bor du?
Venlig hilsen kryds.

Kommentar
Fra : zaki35

Dato : 21-03-10 17:32

Hej Kryds ! Hvis du stadigvæk er med i kandu vil jeg gerne høre fra dig angående det
aftrækkerhus til den Baretta jagtgevær. Jeg har desværre ikke fået læst dit sidste indlæg
af forskellige årsager, men vil gerne i dialog med dig igen. Jeg bor i Herning. venlig hilsezaki35.

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 21-03-10 18:49

Hej zaki35 - der er ikke meget sjov ved sådan en Beretta (eller nogen anden) uden aftrækker. Så kan den i bedste fald bruges til et hold-up job ! Mit bedste bud vil være at søge hos en bøssemager eller på listen under auktioner..
Knæk og bræk
kryds