/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
abcbuycredit
Fra : Naqibullah
Vist : 627 gange
100 point
Dato : 06-07-08 22:53

Hej med jer. hvad er det for (noget abcbuycredit) ? jeg har brugt voipwise i langt tid uden problem men nu kommer der et popup og spørg om jeg vil ikke købe mere credit, og din sidder og chatter derikte med mig og siger (hello will you buy credit). jeg vil ikke hvordan jeg har fået den på min pc! men tror den er et spywe, men den har det sammen logo sam voipwise. jeg har send et mail til voipwise men ikke har fået svare fra dem. slev nod32 og spywer doktor kan fjerne den, hvad skal jeg gør?

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 06-07-08 22:55

undskylde der er et tryk fejl den hedder abcbuycredit

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 07-07-08 07:45

Du skal oprette dig her og så skrive dit indlæg. De kan og vil hjælpe dig.

http://www.spywarefri.dk/forum/

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 10-07-08 00:06

Jeg tror ikke det er spyware. Det er sikkert bare Voipwise der vil have dig til at købe, lige som her http://www.voipwise.com/en/buycredits.html