/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
musik fra youtube
Fra : smileyDKK
Vist : 549 gange
100 point
Dato : 06-07-08 22:04

hej til alle kandu bruger jeg har lige et spørsmål kan man tage musikken fra en video på youtube og lave den om til MP3 håber der er nogle der kan hjelpe mig på forhån tak

Med Venlig Hilsen smileyDKK

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 06-07-08 22:06

JA__smid en PM

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 06-07-08 22:08

http://www.neoretix.com/
Henter ''næsten alt''

Kommentar
Fra : smileyDKK

Dato : 06-07-08 22:08

hvad er en PM???

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 06-07-08 22:08
Kommentar
Fra : ramram

Dato : 06-07-08 22:09

PERONLIG BESKED

se under private indlæg///// eller skriv en besked TIL

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-07-08 22:11

Ja det kan du, se her: http://youtubedownload.altervista.org/ først hente og så bagefter omdanne, jeg er ikke helt sikker på om der kræves ekstra codecs for at omdanne, så prøv lige om du kan, og vend tilbage efter mere vejledning, du bør klikke på den lille mappe midt på programmet og vælge den mappe som du vil gemme dine YouTube filer i, så virker det bedst

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-07-08 22:13

ramram Kandu er en viden delings forum, så ikke for meget snik snak bag lukkede døre, det har andre ingen gavn af

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 06-07-08 22:17
Kommentar
Fra : ramram

Dato : 06-07-08 22:17

MVH dasken__

Kommentar
Fra : smileyDKK

Dato : 06-07-08 22:18

det er da ikk til at finde ud af dette her program http://www.neoretix.com/th_mc/more.htm

og så koster det penge :D

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 06-07-08 22:18

Pas på lus og lopper.
Hopper her______

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 06-07-08 22:19

noget af det her ligger på youtube
http://www.jogli.com/#home

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 06-07-08 22:19

Citat
og så koster det penge :D
ØVVVVVVVVVVVVV

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-07-08 22:19

Det var bedre YoutubeDownloader kan også og den er nem at bruge, bruger du Firefox som browser, så kan Download Helper også omdanne i den nyeste udgave

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-07-08 22:21

Youtube Downloader er gratis og nem at bruge http://youtubedownload.altervista.org/

Kommentar
Fra : smileyDKK

Dato : 06-07-08 22:23

eller er de ren der har denne sang http://youtube.com/watch?v=N0gL4murHhE og vil være flink og sende den til mig :D

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 06-07-08 22:25

Hvorfor skal vi gøre arbejdet for dig, Youtube downloader er så nem, og så har du den til en anden gang, fed sang

Kommentar
Fra : smileyDKK

Dato : 06-07-08 22:38

det er da ikk til at finde ud af dette program Youtube Downloader det er jo stadig videoen jeg får jeg skal kun have musikken uden video

Godkendelse af svar
Fra : smileyDKK

Dato : 06-07-08 22:46

Tak for svaret o.v.n..
jegh må jo bare blive ved med at prøve mig frem :D

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-07-08 22:47

Når du har hentet videoen, så flytter du prikken ned i Convert video, og ude i rullemenuen vælger du MPEG Audio Layer 3 (mp3) og klikker OK, du får nu et valg i hvor god en kvalitet du ønsker at gemme, vælg den næst højeste, der er ingen grund til højere kvalitet, filen fylder bare mere og musikken kan ikke blive bedre end den er i FLV filen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-07-08 22:49

Selv tak, havde du ventet lidt med at acceptere, så havde du læst vejledningen, men nu er den her så god fornøjelse med musikken

Kommentar
Fra : smileyDKK

Dato : 07-07-08 12:43

det har jeg prøvet men den kommer bare med en fejl meddilse når det er

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-07-08 13:32

Et gæt, du mangler codecs, jeg vil anbefale en hel pakke codecs, så er du dækket ind, hvis du vælger den nederste Full, så kommer du ikke til at mangle codecs foreløbig: http://www.free-codecs.com/K_Lite_Codec_Pack_download.htm husk at afinstallere eventuelle andre codecs fra Tilføj og fjern programmer før du installere K-Lite

Kommentar
Fra : smileyDKK

Dato : 07-07-08 20:35

okay det vil jeg prøve så TAK

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-07-08 11:01

Her er måske noget som jeg ikke har været opmærksom på at fortælle, når du klikker på OK til at downloade, og gemme vinduet kommer frem, så skal der allernederst under Filtype stå Alle filer, sørg for at det står der inden du klikker på Gem, ellers kommer der problemer senere

Kommentar
Fra : smileyDKK

Dato : 09-07-08 15:39

okay det vil jeg lige prøve så

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-07-08 09:30

Se med her: http://peecee.dk/upload/view/122735/full en anden bruger havde også problemer, det hjalp da filen blev gemt som Alle filer