/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Finde sti til kissdx?
Fra : tbayh
Vist : 594 gange
30 point
Dato : 06-07-08 21:12

Hej - dette er et spørgsmål angående Kissdx skal streame til min Kiss Dp 558 fra qnap server.

Jeg har installeret KIssdx på min qnap 209 Pro. Når jeg åbner kissdx.conf i puTTy står der:

# paths for the media files
audiopath = /media/audio
videopath = /media/video
picturepath = /media/picture

I min Kiss DP 558 kan jeg sagtens finde min server, men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skal lægge mine filer?

Mit nas drev hedder "Public på 'NAS Server (XXX)'"

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 06-07-08 21:42

http://kissdx.vidartysse.net/
http://www.antipirat.dk/
xxxxxxxxxxx
# paths for the media files

Der skal ''sikkert'' stå hele din STI til dit _program / output-folder
som du også selv skriver
# paths for the media files
audiopath = /media/audio
videopath = /media/video
picturepath = /media/picture

Ellers spørg i linkets forum

Men tvivler på du får det til at virke, da du skal have din pc tændt
hele dagen, og ALLE kan se med, og med de HASTIGHEDER
man kan købe herhjemme__NOPE
PLUS du skal ÅBNE de nødvendige porte, for udgående trafik.

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 06-07-08 21:51

Det er en nas jeg bruger, så min pc skal ikke være tændt. Men vil lige tjekke dit link.

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 06-07-08 21:54

og dit link til Antipirat betyder vidst at du ikke helt forstår mit spørgsmål Er det nu blevet forbudt at have en medie server LOL.

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 07-07-08 00:02

Citat
Er det nu blevet forbudt at have en medie server LOL.

JA___hvis det til deling.
derfor linket---
Har selv prøvet at få at vide at du skylder PENGE___til betaling NU.

Men PØJ med det.

Mente ''bare'' at de sikker kendte mere til det, end HER.
Og da jeg ikke personligt har kendskab til det...!!!

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 07-07-08 00:04

Men jeg kan så IKKE fostå, at du kan bruge
din egen server, PC_ UDEN nogen form for
MYSQL eller andet....?

Nå stopper her

G NAT

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 07-07-08 00:05

SOM IKKE ER DIN EGEN _____________SORRY

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 07-07-08 08:13

Tror slet ikke du forstår mit spørgsmål Det er jo min egen server. Og jo der er MYSQL. Men nu skal jeg bare have streaming delen til at virke. Ligesom et microsoft mediecenter, så det er der intet ulovligt i. Så prøv lige at læse mit spørgsmål én gang til hvor du ikke er træt

Men jeg vil selvfølgelig give dig ret i at den ikke skal være Public!

Annuller spørgsmålet
Fra : tbayh

Dato : 08-07-08 14:04

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål