/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hjælp har sendt opsigelse.
Fra : komisk-uheld
Vist : 303 gange
100 point
Dato : 06-07-08 18:54

hej.
jeg har lige haft 2 ugers ferie, og har i den ferie sendt min opsigelse, da jeg har fået et bedre tilbud. blev derfor nødt til at sende opsigelsen i min ferie, da jeg skulle sige op inden d. 30 juni.
nu er min ferie så gået, og jeg skal tilbage ti arbejdet.

noget jeg skal være foreberedt på.
ved jeg skal være forberedt på mange spørgsmål, skal jeg svare på den, eller svare så kort som muligt, så jeg ikk roder mig ud i nået.
nogen der kan give mig nogen tips, og gode råd.??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-07-08 18:56

Sig som det er, ikke krykkede forklaringer.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-07-08 18:58

Med ærlighed kommer du længst

Kommentar
Fra : komisk-uheld

Dato : 06-07-08 18:59

det er jo bare, at jeg skal gå sammen med dem de næste 4 uger.? :S
de 4 uger kan blive et helvede?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-07-08 19:01

Hvorfor det ?
Alle kan vel finde et nyt job.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 06-07-08 19:07

hvorfor skulle de blive et helvede`. Enhver kan da forstå at du gerne vil have højere læøn, eller hvad det nu er!
Først hvis det trækker op til at blive et helvede som du siger - Så kommer du frem med den "egentlige" - der er vist neget fkinjere nedarbehdere oå det nnye sted!

Kommentar
Fra : komisk-uheld

Dato : 06-07-08 19:07

tænk nu hvis, de mener at man lader dem i stikken, og så ignorer en det sidste stykke tid.
det er trodsalt en kvinde-arbejdsplads, i ved hvordan de kan være overfor hinanden..
og min chef er ikk ligefrem engel. (hun er primært grunden til mig opsigelse)

Kommentar
Fra : edison

Dato : 06-07-08 19:13

Nemlig. Hvis du har sendt din opsiglese som du skal. så mød op med godt humør. Og vær åben. Og du må absulut ikke smække med døren, Det ku jo være at du måske en dag gerne vil tilbage. Så op med panden, Og Giv en afskeds øl/Kage. eller noget andet. Bare husk, At være glad. Og Bagefter kik forbi og sig hej.. Så er den stensikker at du aldrig bliver arbejdsløs.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-07-08 19:20

Citat
tænk nu hvis, de mener at man lader dem i stikken,

Tør du ikke stå fast ved en beslutning.

Det er på tiden du lærer.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 06-07-08 19:26

[CITAT]i ved hvordan de kan være overfor hinanden..
og min chef er ikk ligefrem engel. (hun er primært grunden til mig opsigelse)
Kvindearbejdsplads? Det forstår jeg ikke noget af.
Nej den der sorte engel - hun trænger til at få det at vide som det er - nu har du lejlighed til det. hun kan jo ikke fyre dig. Glæd dig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-07-08 19:27

Er du stadig dyrepasserelev og skal på skole fra august måned ?

http://www.kandu.dk/Spg121956.aspx

Men uanset hvad, så har du jo selv truffet en beslutning om at ville arbejde et andet sted.
Men se nu tiden an og glæd dig over at om 3½ uge så er det hele overstået.
Det kan jo også være, at din chef bliver glad på dine vegne.

Du kan jo sige at du ikke trives godt på det pågældende sted, men vil prøve noget andet .... så holder du dig også til sandheden.

Men lad nu være med at sige noget andet til dem, du tror er dine venner, sladderen løber hurtigt.

Held og lykke med dit nye job

Kommentar
Fra : achton

Dato : 06-07-08 19:28

Tænk hvis de bliver glade for at du smutter ?

Det er jo muligt.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 06-07-08 19:28

Det er ikke noget at skamme sig over at skifte job. Alle mennesker vil forstå at du vil skifte til noget bedre. Du svigter ikke de der er tilbage.De kan også finde et nyt job ,hvis de tør satse som dig.Det er nu man skal skifte job nu når det er så lidt arbejdsløshed.
alimak

Annuller spørgsmålet
Fra : komisk-uheld

Dato : 06-07-08 19:33

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål