/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billig varm ferie til under 3?
Fra : Fieeh
Vist : 1683 gange
25 point
Dato : 06-07-08 17:35

Billig rejse under 3000 kr søges
Krav:
Ikke Tyrkiet
Pris inkl fly og hotel
Varmt, sol, strand (gerne pool)
Udrejse d. 18.,19. eller 20. juli
6-8 dage

Hjælp - har været nettet igennem, men det er for uoverskueligt efterhånden, så jeg søger råd herinde!

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 06-07-08 17:35

Vi er selvfølgelig 2 personer, og prisen under 3000 kr skal være pr mand. Altså en rejse for to på MAKS 6000 kr.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 06-07-08 17:51

det er højsæson. glem det.

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 06-07-08 17:53

Hmm, gad vide hvor i mit spørgsmål jeg skrev "Pessimistiske kommentarer ønskes"?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-07-08 18:33

samme svar her.
du finder ikke noget til den pris.

forstår du ikke dansk ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-07-08 18:42

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 2
- Annullerede 3
- Slettede 0
Ialt 6

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 06-07-08 20:56

Jeg har flere steder fundet noget til under 3000, problemet er det er til Tyrkiet, så nu synes jeg da lige de pessimistiske og fuldstændigt unødvendige kommentarer til mit spørgsmål må stoppe.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-07-08 21:00

Ja ja moster, find selv din rejse.

Kommentar
Fra : Birdie56

Dato : 07-07-08 09:42

Der er da flere.
Gå ind og kik på de tilbud der er hos rejseselskaberne.
Spies har lige nu pt. Bulgarien uspecif. til 2799 pr person.
Og ja ok - der er mange til Tyrkiet, men der er altså også andre steder i tilbuds rækken.
Så mit bedste bud er at du har pakket din kuffert og går ind på afbudsrejser. Finder det afbud spm du nu foretrækker og vupti - du er afsted
Rigtig god rejse
Birdie56

Kommentar
Fra : vandborg88

Dato : 07-07-08 14:23

Prøv engang at tjekke www.lastminute.com der er en hel del rejser. Ikke kun til Tyrkiet.

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 07-07-08 17:24

Tusind tak Birdie56 og Vandborg88 - det er rart at høre ikke alle herinde er så pessimistiske, og nogle faktisk vil hjælpe - jeg tjekker de to sider ud :)

Kommentar
Fra : Birdie56

Dato : 07-07-08 23:19

Du kan altid gå ind på bl.a Google og søge efter afbudsrejser. Så får du en masse at vælge imellem. Jeg har selv benyttet mig af det flere gange. Og altid været tilfreds.
Hvis jeg har en periode, hvor jeg ved, at jeg har ferie eller fri og gerne vil ud at rejse - men dog ikke for enhver pris.
Så har jeg søgt via den vej. Men både på nettet og på tv har Aarhus Charter samt mange andre rejseselskaber "Last minut" - også nogen fine tilbud, som ikke bare går til Tyrkiet..
Så hvis din kuffert og pas er klar - så bare gå igang.
Held og lykke.

Birdie56

Kommentar
Fra : vandborg88

Dato : 08-07-08 10:47

Det var så lidt :) Håber du finder hvad du søger - Og så må du have en god ferie :)

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 15-07-08 18:44

Pessimist .. der er dog en pointe i "teil"s kommentar. Her på Kandu afsluttes et spoergmål på vaerdig vis .. og ikke bare med at annulere. Bare en lille kommentar !
/PG

Kommentar
Fra : bakkers14

Dato : 25-08-08 13:02

Hvis du vil finde så billige rejser skal du nok kigge på tilbudsrejser eller afbudsrejser, nu kender jeg flere der går det og ofte skal du være lidt hurtig og også være ligeglad med hvor ferien går hen. Men vigtigst af alt skal du holde øje med de gode tilbud der kommer for dem jeg kender som bruger det sparer mange penge ved at tage disse afbudsrejser, du kan også se lidt på http://www.tmv.dk/tilbudsrejser/tilbudsrejser.asp

Du kan så også spare penge ved at finde hvor du gerne vil hen og så enten bestille rejsen i Sverige eller Tyskland, også her kan du spare penge, men du kan måske ikke helt finde så billigt som du kigger efter, der skal det nok være en afbudsrejse.