/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Udklipsholder program
Fra : amandaKanDu
Vist : 738 gange
100 point
Dato : 06-07-08 10:16

Hej
Jeg har Windows Vista og står og mangler et udklipsholder program.

Jeg er ved at skrive en tekst med mange gentagelser, og i stedet for at hoppe over i et andet program og kopiere og sætte ind hele tiden, kunne det være rart hvis der fandtes et program der kunne vise de tekstkopier man har taget, så man kan vælge fra en liste og sætte ind efterhånden.

Mener jeg så et program der kunne noget lignende for år tilbage.
Nogen bud?
På forhånd tak!
Amanda

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 06-07-08 10:29

http://www.freedownloadscenter.com/Best/free-cut-paste.html

prøv at kigge her - jeg har brugt een af programmerne netop som du beskriver - men kan ikke huske hvilket - havde linket liggende - du kan nok selv gennemskue det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-07-08 10:31

ellers søg på cut - and - paste (jeg er lige ved at tro det var cut-and-paste jeg brugte (programnavnet)

Godkendelse af svar
Fra : amandaKanDu

Dato : 06-07-08 11:43

Tak for svaret miritdk.
Alletiders! Det gør de sure arbejde noget sjovere

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-07-08 12:27

haha velbekomme - det er jo netop pointen at det ikke skal være så surt