/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
R.I.P. Glistrup
Fra : yearhouse
Vist : 885 gange
50 point
Dato : 05-07-08 18:08

"-Så fik Mogens Glistrup fred"
"-Ja. Det tror vi på"
"-Han var en stor mand"
"-Ja. Det tror vi på"
"-Så er Danmark en skatteborger mindre"
"-NÅ...Tror DU på det?"

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-07-08 18:34

En skatteborger mindre ??

Mig bekendt er det jo bare en borger der er død, de efterladte betaler så arveafgift hvis værdierne overstiger et vist beløb og så er den potte ude.

Eller det var måske ikke spørgsmålet ???????

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-07-08 20:32

"-Så fik Mogens Glistrup fred"
"-Ja. Det tror vi på"
"-Han var en stor mand"
"-Ja. Det tror vi på"
"-Så er Danmark en pensionist mindre"
"-Ja. Det tror vi på"

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 05-07-08 21:04

vi har mistet en stor mand,en der tuerde stille sig op og kæmpe for de danske værdier,men var der nogen der ville lytte ? neeej,og se hvor er vi nu ,danmark er blevet et muliti etnisk muhammadansk samfund,hvor islam snart har overtaget så fred være med ham.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 05-07-08 21:38

Vågn nu op! Det var en vits! - Den var bare ikke særlig morsom..

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 05-07-08 22:01

Var han ikke direktør for ZOO engang for lang tid siden

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 05-07-08 22:03

jo,,jo,,,han passede de termileske tigere

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-07-08 00:39

Hold Danmark rent følg en Mogens til Graven

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-07-08 00:48

Glistrup var sq god nok og endda bedre end dét!
Mange har, i de seneste år, måtte erkende at Glistrups dommedags-forudsigelser slet ikke var så idiotiske alligevel.
Den mand var meget meget intelligent og klarsynet og tilsyneladende var han også rigtig god til at spå....og dette sidste, siges jo ellers at være en ret svær opgave? - Det er svært at spå - især om fremtiden

Modtag min dybeste medfølelse og respekt til Mogens Glistrups kone Lene og til alle de andre som elsker og savner Mogens Glistrup.
En svær tid er forestående, jeg håber at I, sammen, kan finde den styrke der skal til.
Hold om hinanden!

Æret være Glistrups minde!

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 06-07-08 08:59

Ingen tvivl om det, manden var mere end almindeligt begavet. Han bare også en provokatør på samme tid hvilket bragte ham ud i nogle stomrvejr til tider.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-07-08 09:07

Rent Danmark

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 50 point
Dato : 06-07-08 09:39

Desværre også en af de sidste der satte lidt kulør på folketinget der nu næsten kun består af unge mudderkastende akademikere.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 06-07-08 10:14

Nu vågner han ikke med et zet mere

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-07-08 12:07

Næh...men han har været her - og det kan ses mange år fremover...

Før, i 'de gode gamle dage' var det, for det meste ordet 'zebra' som lå nærmest, når man skulle lege 'skibet er ladet med' og var kommet til Z - men NU...jamen for pokker da - det meste af vores glade ungdom, bruger Glistrups Z hver eneste dag:

Hej Zkat.

Zikke et Zkønt vejr vi har i dag, det Zner og vi zkal ud og lege med znebolde.
Knuz fra din ZuZanne.

osv.....

Mvh. Dorthe.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 08-07-08 12:55

VILDU: Tozze tøz..

Men Glistrup kunne nu være komisk:

"-Vi VIL ikke acceptere disse Muhamedanere. Det varer ikke mange år, at vi vil se pyramider langs Roskilde landevej, og vi skal tage skoene a´ inden vi skal over storebæltsbroen"

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-07-08 10:50

Ja, han var herlig - lige det du citerer dér, er måske nok en smule ude på overdrevet men ja, i mindre nålestok får han såmænd nok ret, hen ad vejen. Han kunne nu være sjov at høre på, en intelligent fyr, var han

Han havde sine meninger og stod fast på dem, gik gerne i spjældet for dem. Det kan man jo kun tage hatten af for.

Ja, han var sq go' nok

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 26-09-08 20:50

Hørt !!!

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 26-09-08 21:22

Tak for svaret LuffeA.