/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
HVORDAN SLETTER MAN ENS PROFIL
Fra : DksPerfekte
Vist : 512 gange
43 point
Dato : 05-07-08 17:55

hej har kigget over alt, undskyld men hvordan sletter man ens profil??!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-07-08 17:57

Det kan du ikke, så derfor kan du ikke finde noget om det.

Kommentar
Fra : DksPerfekte

Dato : 05-07-08 17:59

Okay det er sku da ik helt gennemtænkt så?

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 05-07-08 18:09

Citat
Okay det er sku da ik helt gennemtænkt så?

Jo - for kandu, som kan sælge reklamer, fordi der er 207355 brugere.

Heraf er der vel kun ca 100-150 aktive

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-07-08 18:18

Du kan redigere i din profil, så du bliver fri for mails fra kandu.

Men det du har skrevet, det bliver ikke slettet.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-07-08 18:19

At være med på KANDU er som at være stemplet for evigt!
Du kan gøre det at du fjerner alle ¨markeringer for emner du vil følge med i, og så prøve at ændre din profil og den e-mail adresse der benyttes til at give dig besked om nye svar.
Når du så på denne måde har neutraliseret din profil, så kan du glemme den.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 05-07-08 18:52

Du er her på livstid og mere til

Kommentar
Fra : achton

Dato : 05-07-08 19:19

Citat
- Ubesvarede 1
- Besvarede 2
- Annullerede 2
- Slettede 0
Ialt 5

Kommentar
Fra : achton

Dato : 05-07-08 19:26

Citat
fORDI DET HER ER EN LORTE HJEMMESIDE FYLDT MED TÅBER!!!! :@

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-07-08 19:55

Citat
Okay det er sku da ik helt gennemtænkt så?

Måske skulle du have tænkt dig om, og læst betingelserne inden du oprettede dig som bruger.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-07-08 21:48

Ha HA - nu har vi dig på krogen.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-07-08 21:56

Citat
fORDI DET HER ER EN LORTE HJEMMESIDE FYLDT MED TÅBER!!!! :@

Det er rigtigt ACHTON, De største er dem der råber højest!

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 05-07-08 23:40

achton profil,..!!!!!

Spørgsmål :
Ubesvarede 0
Besvarede 28
Annullerede 0
Slettede 0
Ialt 28

Kommentarer :
IKKE GODKENDTE 377

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-07-08 00:30

Øhm ... EA_HS - noget tyder på at du ikke er helt klar over hvad 'ikke godkendte' betyder?

Natnat og sov godt allesammen.
Ha' en go' søndag og husk at komme tidligt til kirken, så I ikke risikerer at der kun er ståpladser tilbage

/Dorthe

Kommentar
Fra : achton

Dato : 06-07-08 00:33

hans hjerne er ikke helt normal

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 06-07-08 01:15

Jamen jeg er skam interesseret i at lære det,.. /Dothe,..

jeg er blot ude på at vise 'achton' at det er ubehøvlet, og udannet,
at "besvare" et (efterhånden ret mange) venlig mente spørgsmål, ved at indsætte
data fra spørgerens profil,

kan man ikke besvare spørgsmålet,... er det trods alt tilladt, at nøjes med at kommentere
det man ved noget om,.. men det er vel for meget forlangt,.. ?

for det meste er KANDU et sted hvor de fleste prøver at hjælpe hinanden,..
men 'achton' er desværre af den opfattelse, at det gælder om at nedgøre,
og svine hinanden mest muligt til,... (underlig 'mani')

Kommentar
Fra : achton

Dato : 06-07-08 08:17

Citat
- Ubesvarede 1
- Besvarede 4
- Annullerede 10
- Slettede 0
Ialt 15

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-07-08 01:14

Med disse profillister, skal man se på hvor mange Annulerede og Slettede som brugeren har. Det giver et prej om den seriøse (eller mangel på samme) bruger og brugerens nærighed med at afgive de point som var angivet.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 08-07-08 09:17

Citat
jeg er blot ude på at vise 'achton' at det er ubehøvlet, og udannet,

Jow

Kommentar
Fra : DksPerfekte

Dato : 13-07-08 12:11

Okay "tak for hjælpen alle sammen?!!" I er godt nok nogle yderst venlige folk, men der var desværre ikke EN som havde et svar jeg kunne bruge til noget så Farvel!